Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 فیرجیل فان‌دایک در فصلی که گذشت،‌ بسیار عملکرد درخشانی داشت. به گفته و تایید کارشناسان، او یکی از «ستون‌های» تیم یورگن کلوپ در راه کسب مقام نخست اروپا و نایب قهرمانی لیگ برتر بود.

از طرفی در انتخابات بهترین‌های اروپا،‌ به عنوان بازیکن برتر فصل برگزیده شد.

فان‌دایک که اکنون تجربه زیادی از سال‌های فعالیت مستمر در عرصه فوتبال حرفه‌ای دارد، در هفته‌های اولیه فصل 2020-2019 به یاران آنفیلدی برای دست‌یابی مجدد به موفقیت و مقام،‌توصیه‌های کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع هلندی در گفت‌وگو با سایت باشگاه انگلیسی گفت:می‌کوشم و مایلم همچنان با تمرکز در فوتبال بمانم و کارم را دنبال کنم. باید از این طریق پیشرفت کنم.همین خواسته را نیز برای تیمم دارم.

وی ادامه داد:باید در خیلی از موارد،‌ عملکرد بهتری داشته باشم.این تنها هدفی است که با عشق و علاقه زیاد دنبال می‌کنم.

فان‌دایک افزود:اکنون باید همه ما در لیورپول همین مسیر را طی کنیم.باید درنظر بگیریم پتانسیل ‌مان چیست و چه کاری باید انجام داد.فصل قبل تلاش کردیم و فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدیم. این افتخاری بسیار بزرگ و مهم بود. اما اکنون نمی‌توانیم با اتکا به آن،‌کار را پیش ببریم. چون آن افتخار دیگر گذشته است. باید آن را فراموش کنیم و دومرتبه از صفر شروع کنیم. این تنها راهی است که لیورپول را مجددا به موفقیت می‌رساند.

بازیکن سال‌های دور خرونینخن و سلتیک‌گلاسکو ‌ تصریح کرد:ذهن‌ خود را باید آزاد و رها کنیم. نباید چیزی از آنچه در قهرمانی سال گذشته اتفاق افتاد، در ذهن‌مان باقی مانده باشد. بلکه باید با ذهنی باز، به سوی موفقیت در فصل جاری،‌قدم برداریم. اطمینان دارم از این راه همان لیورپول موفق و سربلند خواهیم بود.

فان‌دایک که در تیم ملی هلند 28 مرتبه بازی کرده و 4 گل زده،‌از سال 2018 که ساوتهمپتون را ترک کرد،‌عضو لیورپول است.

او برای تیم آنفیلدی‌ 56 بازی کرده و 5 گل زده است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراموش نمی‌کنم، مورینیو در روز تولدم تحقیرم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، باستین شواین اشتایگر بین سال های 2015 تا 2017 برای منچستریونایتد بازی کرد ولی به دلیل اختلاف با ژوزه مورینیو به نوعی مجبور به جدایی شد. شواینی از رفتار بد و دور از انتظار آقای خاص در پادکست گری نویل حرف زد.

ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان گفت: «در روز اول تمرینات پیش فصل با زلاتان کار کردیم ولی فردای همان روز که تولدم بود، به من گفتند که اجازه نداری وارد کمپ شوی. تاکید کردند که این دستور مورینیو بوده است. واقعا دردناک بود چون کسی از قبل به من اطلاع نداده بود. در نهایت مجبور شدم با تیم زیر 16 ساله ها تمرین کنم. همان شب با مورینیو جلسه گذاشتم و تقاضا کردم برای من توضیح بدهد چرا نباید تمرین کنم.»

شواینی ادامه داد: «وقتی با مورینیو حرف زدم، او گفت که شادی و اشتیاقی در من نمی بیند. مورینیو توضیح داد فصل قبل زمانی که مصدوم بودم به جای کار با پزشکان باشگاه به آلمان رفته بودم. او البته خبر نداشت که این با هماهنگی باشگاه بود و فن خال به من اجازه داده بود زیر نظر پزشکان آلمانی باشم و آخر هفته ها به منچستر برگردم. سال یورو بود و من می خواستم بدون مشکل به بازی ها برسم. هیچ چیز بدون هماهنگی نبود. آن رفتار مورینیو را هرگز فراموش نکرده ام.»

دیگر خبرها

  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • آدم فضایی سبز را فراموش کنید؛ حیات فرازمینی ممکن است بنفش باشد
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • پیدا شدن نقاشی گمشده بعد از ۴ سال
  • وظیفه فراموش‌شده سینمای کمدی
  • سیستان و بلوچستان فراموش شده
  • نقاشی گمشده بعد از ۴ سال پیدا شد
  • گل های فراموش نشدنی بارسلونا به رئال مادرید در سال های اخیر / فیلم
  • فراموش نمی‌کنم، مورینیو در روز تولدم تحقیرم کرد!
  • تمجید پپ از لیورپول: شش سال بیچاره‌ام کردند!