Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور با اشاره به ضعیف شدن جریان نفاق و نفوذ، گفت: امروز در کشور ما جریان نفاق و نفوذ ضعیف شده ولی از بین نرفته و به شکل جدیدی خود را در همه عرصه‌ها نشان می‌دهد.

به‌ گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری امروز (پنجشنبه) در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی در همدان، بسیاری از مفاسد در سه حوزه اقتصادی، سیاسی  واخلاقی فرهنگی در کشور را با هدف  ناراضی کردن مردم از طرف دشمنان خارجی و با کمک جریان داخلی دانست و اظهار کرد:  دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضا بر روی آنها اشراف دارند و با این جریان‎ها برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تأکید کرد: تصور نکنید که برخی از این پرونده‌ها ریشه عادی دارند دشمن در راستای ناامید کردن مردم از هیچ وسیله‌ای فروگذار نمی‌کند تا مردم را نا امید کند.

منتظری با بیان اینکه دشمن عوامل خود را مسئول قرار داده و به هر وسیله‌ای متوسل می‌شود که در جامعه بذر ناامیدی و یاس را بپاشند، افزود:  بحث امروز ما در دستگاه قضایی خط  و مسیری است که شهید آیت الله بهشتی و شهید قدوسی برای ما ترسیم کردند و باید پاسدار خون این شهدا باشیم .

وی  گفت: مذاکره با آمریکا تسلیم شدن در برابر شیطان بزرگ است و به فرموده مقام معظم رهبری نباید به دشمنی که همه رفتارش خیانت در حق ملت ایران بوده اطمینان کرد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: فسادی که امروز دشمن به دنبال گسترش آن است نه تنها در حوزه اقتصاد نبوده بلکه در اخلاق و فرهنگ  است که منشاء آن در فضای مجازی رها شده است.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد با حرکتی خزنده در مسأله حجاب، حجاب  را در جامعه تنزل بدهد و ضعف در اطلاع‌رسانی ما باعث شده که دشمن از این خلل سوءاستفاده کند و اگر موردی از فساد هم باشد آن را خیلی بزرگ جلوه دهند و باعث نا امید کردن مردم و بی اثر کردن تلاش مدیران پاک دست شود.

منتظری با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌ای از قیام عاشورا بود، گفت: در طول چهل سال گذشته همگان شاهد و ناظر بودند که نقش مکتب خونین امام حسین(ع) در حرکت درآوردن مردم ایران و تقابل با استکبار جهانی بی‌بدلیل بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی جلوه‌ای از قیام عاشورا بود، افزود: در طول چهل سال گذشته همگان شاهد و ناظر بودند نسل دوم و سوم و چهارم انقلاب  که نقش مکتب خونین امام حسین(ع) در حرکت درآوردن مردم  ایران و امت اسلامی و مبارزه با ظلم و ستم و جهاد فی سبیل الله در تقابل با استکبار جهانی بی‌بدلیل بوده وهست.

دادستان کل کشور با بیان اینکه نزدیک به ۸۵۰ شهید تقدیم به انقلاب کرده است بیان کرد:  شهرستان نهاوند نیز نزدیک به ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، شهیدانی که هدفی جز پیمودن راه امام حسین (ع) در اندیشه خود نداشتند شعارهایی که خواندند و حماسه‌هایی که آفریدند فریادی که زدند، جلوه‌ای از جلوه های قیام امام حسین (ع) است.

 منتظری با بیان اینکه  شهید قدوسی در زمان حیات خود منشأء خدمات علمی بسیاری بود، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام (ره) برای به وجود آوردن نظام قضایی متناسب جمهوری اسلامی، شخصیت ارزنده و برجسته آیت‌الله قدوسی را به عنوان دادستان کل کشور برگزیدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دادستان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است

سردار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ۴۸سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو باخبرنگار استانی ایسکانیوز در مورد تاسیس سپاه پاسداران و فعالیت های این نهاد افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.

وی گفت: در سال ۱۳۵۸ و در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و انقلابی، عده‌ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم آمدند و نهاد مقدّس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل دادند. حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسما تاسیس این نهاد مبارک را اعلام کردند.

حکمتیان خاطر نشان کرد: وظیفه پاسداری از دین و خلق خدا، رسالت بزرگی است. برای همین است که امام حسین (ع) آن بزرگ پاسدار الهی، برای دفاع از کیان اسلام، مرگ سرخ را به زندگی ننگین ترجیح داد. پاسدار، واژه‌ای است که در فرهنگ انقلاب اسلامی، حکایت از روحیه شجاعت، شهامت، فداکاری و از خودگذشتگی دارد. در این فرهنگ، پاسدار حقیقی می‌کوشد، تا سرحدتوان جلوه‌گر صفات والای حسینی باشد. پاسدار فریاد هیهات من الذّله آن حضرت را روبه روی خویش قرار می‌دهد و عملاً از هرگونه ذلّت و خواری در برابر دشمن می‌پرهیزد. امروز پاسداران انقلاب اسلامی با الگوگیری از آن مولای گرامی، می‌کوشند از دست آورده‌های انقلاب اسلامی ایران، پاسداری کنند.

ایشان افزود:

وظایف این نهاد انقلابی در اوّلین اطلاعیه شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شانزدهم اردیبهشت سال 1358 این گونه اعلام گردید:

کمک به اجرای امور انتظامی، امنیتی و کنترل تعقیب و دستگیری عناصر ضد انقلاب؛

مبارزه مسلحانه علیه جریان های مسلحانه ضد انقلاب؛

دفاع در برابر حملات و اشغال گری های عوامل یا قوای بیگانه در داخل کشور؛

همکاری و هماهنگی موثر با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران؛

کمک در اجرای دستورات انقلاب اسلامی و دادگستری دولت جمهوری اسلامی؛

حمایت از نهضت های رهایی بخش و حق طلبانه مستضعفین جهانی تحت نظارت مقام معظم رهبری؛

و کمک به پیشبرد طرح های عمرانی.

خبرنگار:آرزو پرندوار

انتهای خبر/

کد خبر: 1227964 برچسب‌ها سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است