Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:48:26 GMT

افشای جزئیات پیشنهاد بانوی پیر به نیمار

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۴۱۲۳

افشای جزئیات پیشنهاد بانوی پیر به نیمار

نیمار سوژه شماره یک نقل و انتقالات تابستانی امسال بود اما در نهایت به هدف خود نرسید و در پی اس جی ماندنی شد. او از بارسا، رئال و حتی یوونتوس پیشنهاد داشت.

به گزارش مشرق، قضیه نیمار بدون هیچ نتیجه ای پایان یافت و او در پاریسن ژرمن ماند در حالی که بارسلونا را سخت علاقه مند به خود می دید و رئال و یوونتوس هم در سایه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد که نیمار سال بعد یا حتی ژانویه 2020 بار دیگر برای جدایی از پی اس جی اقدام کند اما قطعا کار دشواری برای رسیدن به هدف خود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

مجازات سخت در انتظار نیمار

نه بارسا، نه رئال و نه یوونتوس نتوانستند نیمار را به خدمت بگیرند چرا که پی اس جی انتظارات مالی بالایی داشت. بارسا بیش از دو باشگاه دیگر تلاش کرد و حاضر بود راکیتیچ، دمبله و تودیبو را در اختیار پی اس جی بگذارد اما نه پی اس جی راضی بود و نه عثمان دمبله. از سوی رئال نیز هیچ پیشنهاد رسمی به پی اس جی ارائه نشد اما طبق ادعای بی بی سی، یوونتوس در یک مقطع تلاشی جدی برای جذب نیمار داشت.

این منبع معتبر امروز گزارش داد که یوونتوس حاضر بود 100 میلیون یورو بعلاوه پائولو دیبالا را در ازای نیمار به پی اس جی واگذار کند اما پاسخ پی اس جی منفی بود. در روزهای پایانی نقل و انتقالات هم فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس تایید کرد که دیبالا ماندنی خواهد بود تا مشخص شود بانوی پیر قید نیمار را زده است.

پی اس جی هم که برای خط حمله خود به دنبال دیبالا بود، در نهایت مائورو ایکاردی را از اینتر به خدمت گرفت.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان پیشنهاد یوونتوس فوتبال سری A ایتالیا نیمار پاریسن ژرمن لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته دو بار از بارسا عقب افتاد و هر بار جبران کرد تا اینکه در دقیقه 91 جود بلینگام توانست گل سوم را بزند و باعث برتری کهکشانی ها شود. گلی که رئال را یازده امتیاز بالاتر از بارسا قرار داد و با هفت امتیاز دیگر رئال برای بار سی و ششم قهرمان لالیگا خواهد شد.

بعد از گل جود و مسجل شدن پیروزی رئال، هواداران حاضر در برنابئو یک‌صدا شعار دادند: «ژاوی بمان، ژاوی بمان، ژاوی بمان.» این شعارها در بیرون ورزشگاه و هنگام خروج هواداران نیز ادامه داشت. رئالی ها ادامه کار ژاوی در بارسا را به سود تیمشان می دانند.

لازم به ذکر است که ژاوی با وجود قرارداد تا سال 2025 در 27 ژانویه و بعد از شکست 3-5 از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل نیمکت بارسا را ترک خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی