Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،جلسه هماهنگی تور بین المللی دوچرخه سواری ایران –آذربایجان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در سالن کنفرانس رضازاده برگزار و روند میزبانی این دوره از رقابت ها بررسی شد .

دراین جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به حضور تیم های داخلی و خارجی در تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان گفت : دراین رقابت ها 16 تیم حضور خواهند داشت که ازاین تیم ها 12 تیم خارجی و 4 تیم داخلی خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آقاخانی با بابیان اینکه اردبیل دراین دوره نماینده خواهد داشت افزود: تیم ملی جمهوری اسلامی ایران ، سپاهان اصفهان ، امید نیا مشهد و تیم مشکین شهر تیم های حاضر دراین تورهستند. او خاطرنشان کرد : استان اردبیل طی روزهای 13 و 14 مهرماه سال جاری میزبان دو مرحله از سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان خواهد بود . مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه میزبانی اردبیل برای مسابقات مهم ورزشی زبانزد است گفت : میزبانی های بهتر و درشان استان را مدیون همت تمامی دستگاهی های اجرایی استان هستیم و امسال هم با تداوم این حمایت میزبان شایسته ایی برای تور بین المللی دوچرخه سواری خواهیم بود. درادامه این جلسه نمایندگان دستگاه های اجرایی آمادگی خود را جهت میزبانی هرچه بهتر این تور بین المللی اعلام کردند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل اصفهان ایران دوچرخه سواری ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی

به گزارش جماران؛ قیس قریشی، تحلیلگر ایرانی ساکن لندن در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:

این میزان محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان عرب برایم حیرت آور است و ترسناک!

از آغاز جنگ‌ داخلی سوریه بالای ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه امنیتی رسانه ای برای تخریب چهره ایران در جهان عرب و جهان اسلام شد و اتفاقا موفق هم بود، از سال ۲۰۱۹ و با روبه پایان حرکت کردن جنگ داخلی سوریه وضعیت ایران در افکار عمومی جهان عرب و اسلام به سمت بازسازی خود حرکت کرد و پس از جنگ غزه (سیف القدس) در سال ۲۰۲۱ شیب تندی گرفت و امروز مخصوصآ پس از واکنش ایران به حمله تروریستی به کنسولگری خود در دمشق به اوج خودش رسیده بصورتی که در کویت و عمان و قطر مردم جشن گرفتند و شیرینی پخش کردند!

نه رهبران حوزه خلیج فارس توان هضم چنین محبوبیتی دارند و آن را ضد امنیت ملی خود بحساب می‌آورند نه آمریکا و غرب برای ادامه هیمنه خود در منطقه آنرا تحمل خواهند کرد.

جمهوری اسلامی ایران باید منتظر حمله سنگین رسانه ای با بودجه های هنگفت که با محوریت گسل شیعه و سنی در منطقه و گسل‌های اجتماعی و چالش اعتماد عمومی و مسائل اقتصادی و حقوق زنان و... در داخل کشور خواهند بود باشه.

هر چقدر در میدان و افکار عمومی شکست بخورند در رسانه های جهان عرب و گسل های داخلی سرمایه گذاری خواهند کرد ...

باید به سرعت به سمت بازدارندگی اجتماعی در داخل و بازدارندگی در افکار عمومی جهان عرب حرکت کنیم و از کارهای پر ریسک و غیر ضروری در داخل پرهیز کنیم.

اللهم‌ قد بلغت اللهم فاشهد 

اللهم قد بلغت اللهم فاشهد

اللهم قد بلغت اللهم فاشهد...

دیگر خبرها

  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده
  • محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی
  • طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل راه‌اندازی می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت