Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حق شناس امروز پنجشنبه در چهاردهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان گلستان اظهار کرد: تعاونی ها با انباشت فکر و اندیشه ایجاد می شود و می تواند درآمدزایی و تولید ثروت کند و اگر امروز میل و رغبت به تاسیس تعاونی کم است مشکل را باید در بخش های دیگر جستجو کرد چراکه با مقررات سخت و دست و پاگیر در نظام اداری، مالی، بانکی و مالیاتی مواجهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واگذاری شرکت های دولتی به درستی انجام نشده و نجات دهنده این بخش تعاونی ها و بخش خصوصی هستند، گفت: باید بخش خصوصی و تعاونی از سوی دولت هرچه بیشتر حمایت شود.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به پتروشیمی استان اشاره کرد و گفت: پول به تنهایی عامل موفقیت نیست و سرمایه زمانی تولید ثروت و شغل می کند که با دانش و مدیریت توامان باشد.

حق شناس افزود: اگر قرار باشد امروز پتروشیمی گلستان راه اندازی شود ۳۰ تا ۴۰ برابر زمان شروع کار اولیه نیاز به سرمایه و هزینه دارد بنابراین بدون سرمایه گذار جدید کار خاصی انجام نخواهد شد و شاید تا چند سال دیگر نتوان در این پروژه هیچ کاری انجام داد.

در پایان این مراسم از ۱۴ تعاونی برتر گلستان که در بخش های مختلف موفقیت هایی داشته اند؛ تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان گلستان بخش خصوصی پول ثروت مشکلات اقتصادی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه چهارم گلستان در پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و نوسازی مسکن در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان استاندار گلستان امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موفقيت های کسب شده در بخش مسکن را حاصل همکاری و اتحاد بخش های مختلف مدیریتی در استان دانست و ابراز امیدواری کرد این همکاری در سال جدید هم ادامه داشته باشد.

او با تبریک دفاع غرورآفرین فرزندان این مرز و بوم و موشک باران سرزمین های اشغالی گفت : برخی ها در فضای مجازی می خواهند با زیر سوال بردن این دفاع مشروع، شیرینی این اقدام شجاعانه را بر کام مردم تلخ کنند اما ما در گلستان اجازه این کار را به آنها نمی دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در این جلسه با قدردانی از همکاری خوب بانک های گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن خبر داد : ۲۱ هزار پرونده در این زمینه به بانکها ارسال شده است.

حسینی گفت : شهرستانهای علی آباد کتول ، رامیان و گنبدکاووس بهترین عملکرد را در جذب تسهیلات مسکن روستایی داشتند.

در جلسه امروز روند احداث مسکن در شهرهای مختلف گلستان بررسی و مسئولان مرتبط پیشنهادهای خود را برای جهش تولید در بخش مسکن اعلام کردند.

در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با منابع طبیعی، بنیاد مستضعفان، حوزه های علمیه و مشارکت در زیرسازی منطقه آزاد اقتصادی گلستان امضاء شد.

امروز همچنین نمایشگاه دستاوردهای بنیاد مسکن گلستان با حضور استاندار افتتاح شد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۲۱ فروردین امسال ۴۵ ساله شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: تولید، شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • رتبه چهارم گلستان در پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و نوسازی مسکن در کشور