Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخلاف اعلام اولیه، هیچ کدام از دو باشگاه میلان و فرانکفورت گزینه دائمی کردن خریدهای جدید خود را ندارند.

طرفداری - در آخرین ساعات فرصت نقل و انتقالات تابستانی 2019، دو باشگاه میلان و فرانکفورت برای معاوضه آندره سیلوا و آنته ربیچ به توافق رسیدند. در ابتدا اعلام شد که ربیچ با قرارداد قرضی 2 ساله به میلان پیوسته است و باشگاه ایتالیایی می تواند در آینده برای دائمی کردن این انتقال اقدام کند و از سویی دیگر گفته شد آینتراخت فرانکفورت هم همین شرایط را در قبال آندره سیلوا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش Sportbuzzer اولیور فرانکباخ عضو هیئت مدیره باشگاه فرانکفورت در مصاحبه ای با این رسانه اعلام کرد که در جابجایی قرضی سیلوا و ربیچ هیچکدام از دو باشگاه گزینه ای برای امضا قرارداد بلند مدت با بازیکن جدید خود را ندارند. رسانه ها قبلا از وجود گزینه خرید 20 تا 25 میلیون یورویی در قرارداد قرضی این دو بازیکن خبر داده بودند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در شرایطی که هفته‌های پایانی لیگ را پشت سر می‌گذاریم، رضا درویش سعی دارد وضعیت پرسپولیس را برای فصل آینده مشخص کند. او در نخستین قدم پیشنهاد تمدید قرارداد به اوسمار ویرا داده تا به این ترتیب، علاوه بر اینجاد انگیزه برای این مربی در اواخر فصل، شرایط را برای فصل آینده هم تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: وعده جدید درویش به پرسپولیسی‌ها

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک منبع در باشگاه پرسپولیس عنوان شده است، در جلسه درویش و اوسمار، این مربی برزیلی ابراز تمایل کرده که فصل آینده هم به عنوان سرمربی پرسپولیس به کار ادامه دهد.

در همین زمینه اوسمار به باشگاه پرسپولیس گفته که به زودی مبلغ پیشنهادی خود را به زودی به باشگاه اعلام خواهد کرد تا توافقات نهایی و امضای قرارداد انجام شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227765 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری
  • آغاز مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده
  • PSG روی گزینه اول بارسا دست گذاشت
  • مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده
  • مذاکره پرسپولیس به گزینه خاص برای فصل آینده
  • رونمایی گاتزتا دلو اسپورت از گزینه‌های هدایت میلان