Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@08:44:08 GMT

مقدماتی جام جهانی 2022/تساوی حریفان ایران در گام نخست

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۴۳۲۹

به گزارش فارس، مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 از امروز در قاره‌های مختلف جهان آغاز شد که در آسیا و از گروه C تیم های ملی کامبوج و هنگ کنگ در استادیوم ملی المپیک کامبوج به مصاف همدیگر رفتند که در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این مسابقه ابتدا هنگ‌کنگ توسط چون لوک تان در دقیقه 16 به گل رسید، اما در ادامه و در دقیقه 34 کئو سوک‌فنگ گل تساوی بخش کامبوج را وارد دروازه تیم میهمان کرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه C تیم های ملی ایران، عراق، بحرین، هنگ‌کنگ، کامبوج همگروه هستند که تیم ملی کشورمان در روز اول مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو است و طبق برنامه سه شنبه هفته آینده باید در استادیوم ملی هنگ‌کنگ به مصاف این تیم برود.

تا دقایقی دیگر تیم های ملی عراق و بحرین نیز از همین گروه اولین مسابقه خود را در شهر ریفا و در ورزشگاه ملی بحرین برگزار خواهند کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را یک بر صفر شکست داد.   به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.   ترکمنستان صفر - ایران یک   گل‌ها: مهدی قایدی در دقیقه ۵+۴۵ برای ایران.   کارت زرد: محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۹ از ایران و دوردیف در دقیقه ۳۷ و در دقیقه ۴۰ از ترکمنستان.   کارت قرمز: -   ترکیب ایران: حسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسیی کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌الهی، محمد قربانی (۶۹ امید نورافکن)، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی (۶۹ علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.   ترکیب ترکمنستان: رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف.   شرح گل:   در دقیقه ۵+۴۵، روی ارسال بلند محمد حسین کنعانی‌زادگان، درون محوطه جریمه ترکمنستان مهدی طارمی با سر پاس زیبایی را برای قایدی ارسال کرد و این بازیکن هم با شوت پای راست دروازه ترکمنستان را باز کرد.   تیم ملی ایران با این برد در گروهش ۱۰ امتیازی شد و به همراه ازبکستان، ضمن صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ نیز صعود کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازسازی سیو جاودانه امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 / عکس
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • قایدی با توپ پُر و گل در تیم ملی
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • خلاصه بازی ترکمنستان 0-1 ایران (مقدماتی جام جهانی 2026)
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷