Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار محمدعلی نوری‌نژاد روز پنجشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: مرز مهران میعادگاه عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) است و با نزدیک شدن به ایام اربعین و همچنین برداشته شدن محدودیت های تردد و لغو روادید ، شاهد تردد بیش از ۲ برابری زائران هستیم. امسال ۳۰ هزار نیروی پلیس برای برقراری نظم و امنیت زائران اربعین حسینی (ع) به کارگیری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دو روز گذشته روزانه شاهد خروج بیش از ۲۱ هزار زائر عتبات عالیات از پایانه مرزی مهران بودیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

سردار نوری‌نژاد با بیان اینکه مرز بین‌المللی مهران یکی از معبرهای اصلی و پر تردد کشور برای خروج زائران است، یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای تسهیل در تردد زائران از پایانه مرزی مهران اندیشیده شده است.

وی از رانندگان و زائران اربعین حسینی (ع) خواست، بدون نگرانی و با آرامش در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی تردد و با رعایت مقررات راهنمائی و رانندگی، پلیس را در انجام این وظیفه خطیر همراهی کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اربعین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت

دریافت 13 MB کد خبر 6081499

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر