Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@06:27:22 GMT

ظهور پدیده ای جدید به نام "پیاده فروشی"

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۴۹۴۱

‍‍‍‍‍‍

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از برخورد قانونی با مغازه دارهایی که با عاملان "پیاده فروشی" تبانی می کنند، خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سردار بیات در ارتباط تلفنی با شبکه خبر گفت: از پیش از پایان سال 97  طرح ساماندهی دست فروشان به اجرا گذاشته شد.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: بنا نداریم با دستفروشان و دستفروشی برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بر این است که دستفروشان واقعی را از غیر واقعی ها تفکیک کنیم.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: با عاملان پیاده‌فروشی و مغازه  ‌دارهایی که با آن‌ها تبانی کنند، برخورد قانونی می‌شود. مردم هم گزارش کنند.

بیات افزود: بنابر خواسته شهردار تهران، کارهای اطلاعاتی انجام شد تا با کسانیکه اقدام به فروش پیاده خیابان های اصلی می کنند برخورد شود.

او گفت: 70 درصد از دستفروشان با هماهنگی برخی مغازه داران متخلف اقدام به دستفروشی می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دستفروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد

پیکر سرهنگ شهید محمدمهدی نجاتی‌نیا که دوشنبه این هفته در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، امروز (پنجشنبه) در زادگاهش روستای النگ استان گلستان به خاک سپرده شد.

به گزارش مشرق، این مراسم با حضور یگان‌های نمونه مرزبانی، انتظامی، یگان ویژه، پلیس راه و راهور و جمعی از مردم زادگاه این شهر از روستای النگ و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

سردار تقی مهری معاون سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا و سرتیپ رضا آذریان ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، استاندار گلستان و معاونین وی و جمعی از مسوولان ارشد استانی و شهرستانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

فرمانده انتظامی گلستان در مراسم تشییع پیکر این شهید در گرگان گفت: شهید نجاتی‌نیا همچون سایر همرزمانش برای مقابله با تروریسم تمام وجودش را گذاشت و ستاره‌ای درخشان بر آسمان استان شد.

این درگیری ساعت یک بامداد روز دوشنبه ششم فروردین ماه رخ داد، در این درگیری در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آنسوی مرزهای مشترک با پاکستان به سمت ماموران گروهان «چاهندو» هنگ مرزی میرجاوه که در حال اجرای عملیات کمین در حوالی پاسگاه بودند، شهید نجاتی‌نیا سرپرست گروهان احتیاط هنگ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و حین انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه‌خواری در ملاء عام برخورد می‌شود
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • افطاری در افطارخونه طهران + تصاویر
  • شمیران گردی مسافران نوروزی