Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@03:03:06 GMT

فیروزکوه، امن ترین شهرستان استان تهران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۵۴۷۰

فیروزکوه، امن ترین شهرستان استان تهران معرفی شد

به گزارش ایرنا، مهدی یوسفی جمارانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری فیروزکوه افزود: توسعه اقتصادی و فرهنگی و ایجاد نشاط سیاسی از دیگر شاخص ها برای این انتخاب بود.

این مقام مسئول گفت: تلاش و زحمات تمام مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی و صبر مردم شهرستان باعث شد تا فرمانداری فیروزکوه به عنوان یکی از فرمانداری های منتخب استان تهران شود و قطعاً این امر جز با همکاری و همدلی محقق نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شاخص های انتخاب فرمانداری های برگزیده اظهار داشت: توسعه دولت الکترونیک، سلامت اداری، تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع، رسیدگی به مطالبات مردم و ... از شاخص های این انتخاب بودند که شهرستان فیروزکوه از پیشروان این عرصه است و باید تلاش کنیم این اقدامات تداوم داشته باشد و فرآیند پاسخگویی به شهروندان تسریع شود.

به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه حجت الله حسن زاده و کامبیز کریمی به ترتیب به عنوان معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه و بخشدار بخش ارجمند منصوب و در این جلسه معرفی شدند.

پیش از این حمزه امرایی به مدت ۱۱ ماه در این معاونت مشغول به فعالیت بود و حجت الله حسن زاده نیز سابقه سه ساله به عنوان بخشدار بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه در سوابق خود دارد.

یوسفی جمارانی در ادامه نیز با اشاره به معارفه مدیران جدید فیروزکوه تأکید کرد: اگر در تمام دستگاه های اجرایی فرآیند پیشرفت کارمندان و مدیران پله پله و مطابق با تجربه و تحصیلات دانشگاهی افراد باشد، عدالت برقرار شده و قطعاً امور نیز به خوبی پیشروی می کنند.

وی بیان داشت: اختلاف سلیقه در اداره امور امری پذیرفته است اما شایسته است تا مجموعه مدیریتی یک شهرستان هماهنگ و همصدا باشند؛ تاکنون در فیروزکوه اینچنین بوده و هدف ما اعتلا و توسعه شهرستان و تسهیل شرایط معیشت مردم بوده و هست.

نماینده عالی دولت در فیروزکوه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم اذعان داشت: انتخابات مهمترین کار اجرایی فرمانداری ها به شمار می آید و در باقی مسائل تنها نقش نظارتی و انسجام بخشی به فعالیت های دستگاه های اجرایی را بر عهده دارد.

یوسفی جمارانی با اشاره به اهمیت انتخبات تصریح کرد: انتخابات، تضمین تداوم جمهوریت کشور است و از این رو در قانون اساسی و نظر رهبران انقلاب اسلامی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: رأی مردم حق الناس است و حفاظت و صیانت از آرای مردم وظیفه و باید دغدغه مجریان برگزار کننده انتخابات باشد.

این مقام مسئول بر جانشین پروری تأکید کرد و گفت: انتظار داریم مدیران در مسیر آماده سازی کارمندان برای عهده دار شدن تصدی پست های بعدی نیز تلاش کنند.

شهرستان فیروزکوه مشکل از دو بخش مرکزی و ارجمند با جمعیتی افزون بر ۳۳  هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،‌ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز بزرگداشت سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی، مراسم اختتامیه و معرفی چهره‌های برتر و شاخص هنرمند شهرستان آباده برگزار شد.

در این مراسم که با حضور موسوی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، مسئولان شهرستانی و هنرمندان شهرستان آباده برگزار شد، با اجرای برنامه‌های مختلف هفته هنر انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

در این مراسم با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله سرود، نمایش، دکلمه و شعر هفته هنر انقلاب گرامی داشته شد.

در پایان امیر حسین هنرور، عکاس برجسته شهرستان آباده به عنوان هنرمند شاخص سال ۱۴۰۲ و شهید محمد تقی کریمی به عنوان شهید شاخص هنرمند سال معرفی شدند.

علیرضا خیراندیش مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌هایی از قبیل گلباران قبور مطهر شهدای هنرمند، دیدار با پیشکسوتان هنرمند، دیدار هنرمندان با امام جمعه شهرستان و برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان آباده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • انشعابات واگذار شده در روستا‌های فیروزکوه، زیر ذره بین