Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی روز پنجشنبه پس از دیدار با پیروز حناچی شهردار تهران که به منظور شرکت در اجلاس یونیدو به وین سفر کرد، گفت: قدرت هایی هستند که در اتریش تاثیر گذار هستند، ولی به نظر من در رابطه با همکاری های محلی و شهری شرکت های اتریشی باید شجاعت بیشتری نشان بدهند و پا جلو بگذارند.

پیروز حناچی شهردار تهران دوشنبه شب گذشته در راس هیاتی از مدیران شهری و شورای شهر به دعوت «لی یونگ» مدیر کل یونیدو و همتای اتریشی خود وارد وین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هویپل تصریح کرد: در زمینه های شهری نباید تابع سیاست های بین المللی بود، بلکه باید گام هایی برداشت که به نفع مردم خواهد بود.

رئیس صندوق فناوری و تحقیقات علمی وین ، سطح کنونی مناسبات وین و تهران را «بسیار عالی» توصیف کرد و افزود: این در حد حرف نیست و مبنای ان سند همکاری است که چند سال پیش میان دو طرف به امضا رسید.

سند همکاری تهران و وین، خرداد سال ۱۳۹۵ میان شهرداران وقت پایتخت دو کشور در زمینه‌ توسعه و برنامه‌ریزی شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت ضایعات، کارآیی انرژی، گردشگری، فرهنگ و اقتصاد به امضاء رسید.

هویپل در این باره گفت: وین با بسیاری از شهرها همکاری دارد اما به نظر من سند همکاری با تهران واقع‌بینانه تدوین شده و از روز اول با اقدامات عینی همراه بوده است.

وی اقداماتی را که تاکنون در اجرای این سند صورت گرفته مثبت ارزیابی کرد. هویپل در سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۸ میلادی شهردار وین بود که سال گذشته جای خود را به «مایکل لودویگ» داد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروز حناچی اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در شهرداری سنندج

شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و روسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و رؤسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، سامان ساعدی به عنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی، علی اصغری به عنوان سرپرست سازمان خدمات شهری، حمید کریمی به عنوان شهردار منطقه یک و فواد کریمی به عنوان شهردار منطقه ۴ منصوب شدند.

عرفان فتحی نیز به عنوان شهردار منطقه ۳، فایق عبدالحکیمی به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی و فضای شهری، مهدی زندیه به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و داریوش ورمزیار به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد منصوب شدند.

همچنین امید وزیر به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر، کومار بابایی‌نژاد به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج و زاهد ساعدپناه نیز به عنوان سرپرست مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری سنندج منصوب شدند.

کد خبر 745159

دیگر خبرها

  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • صفر شدن تعرفه صادرات محصولات ایران به روسیه
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • نخست‌وزیر سابق پاکستان: ایران شجاعت خود را نشان داد
  • ایران با حمله به اسراییل، شجاعت خود را نشان داد
  • افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن