Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیامرث حاجی زاده شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تسریع در مهار آتش سوزی در منطقه نخودکار باغملک به فرمانداری  شهرستان های هم جوار از جمله ایذه، هفتکل و رامهرمز برای کمک به شهرستان باغملک دستور آماده باش داده شد.

وی افزود: با توجه به آتش سوزی گسترده در این منطقه و حضور و تلاش های نیروهای مردمی، دوستداران محیط زیست، اعضای فرمانداری شهرستان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هنوز آتش در منطقه مهار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان توضیح داد:  براساس گزارش نیروهای مردمی و فرمانداری شهرستان و با پیگیری های اداره کل مدیریت بحران امروز سه سورتی پرواز در منطقه انجام شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیروها در منطقه در حال مهار آتش هستند و نیروی انسانی مازاد نیز به منطقه اعزام شده است.

به گزارش ایرنا آتش سوزی در بخش وسیعی از اراضی ملی و جنگل‌های نخود کار باغملک از سه شنبه شب آغاز شده است.

تابستان امسال چندین آتش سوزی در جنگل های مال آقا، پتک و ابوالعباس شهرستان باغملک اتفاق افتاد و خسارت بسیاری به پوشش گیاهی و درختان بلوط منطقه وارد کرد.

شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان قرار دارد و فاصله آن تا اهواز ۱۴۳ کیلومتر است.
۷۱۶۴/۳٠۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آتش سوزی استان خوزستان اعضای شورای دوستداران محیط زیست مدیریت بحران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از سه میلیون متر مکعب سیلاب بارش‌های بهاری در شاهرود مهار شد

کشاورزیان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود گفت: این میزان کنترل سیلاب و رواناب در حوضه‌های آبخیز ابَر، ابرسج، میقان، دهملا، خارتوران بیارجمند، کلاته‌خیج و منطقه طرود انجام شد.

وی به اهمیت اجرای طرح‌های آبخیزداری اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها در حوضه آبخیز شهرستان به ویژه در شرایط خشکسالی به طور مستقیم موجب افزایش دبی آب بسیاری از رشته قنات، دهنه چشمه‌ها و حلقه چاه‌ها شده است.

کشاورزیان ابراز کرد: ساخت سازه‌های آبخیزداری علاوه بر کنترل سیل، رسوب و نفوذ آب به لایه‌های زیرزمینی، نقش مهمی در کاهش خسارت‌های سیل به تاسیسات شهری و خدمات زیربنایی دارد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود ادامه داد: اجرای طرح‌های آبخیزداری در حوضه‌های آبخیز موجب افزایش آبدهی قنات‌ها، چشمه‌ها و چاه‌های پایین دست شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اولین هتل شهرستان نقده، فردا کلنگ‌زنی می‌شود
  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • بیش از سه میلیون متر مکعب سیلاب بارش‌های بهاری در شاهرود مهار شد
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی