Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@10:44:21 GMT

ثبت‌نام ۱۲۰ موکب در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۵۸۸۴

ثبت‌نام ۱۲۰ موکب در استان ایلام

سیدمحمد علوی‌فر، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، امروز در گفت‌وگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: آب آشامیدنی بهداشتی، تجهیزات سرمایشی و یخ بهداشتی، سه کالای ضروری است که خیرین می‌توانند با مشارکت در تأمین آن، در فیض میزبانی از زائران اربعین سهیم شوند.
وی با بیان اینکه زمان محدودی تا پایان ثبت‌نام مواکب در سامانه موکب داران باقی‌مانده است، افزود: افرادی که موفق به ثبت‌نام در سامانه نشده‌اند و یا در سامانه ثبت‌نام نموده ولی جهت تائید مدارک به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام مراجعه ننموده‌اند، سریعاً نسبت انجام امور خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علوی‌فر با اشاره به اینکه صدور پروانه موکب داری منوط به افتتاح حساب بنام موکب و درج در سامانه www.mokeb.org است، اضافه کرد: از موکب داران درخواست می‌شود که هر چه سریع‌تر نسبت به افتتاح حساب موکب و همچنین ثبت‌نام در سامانه موکب داران اقدام کنند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون 120 موکب در سامانه موکب داران ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان زمان ثبت‌نام به حدود 200 موکب در استان ایلام افزایش یابد.
وی یادآور شد: سال گذشته تعداد موکب در ایام اربعین حسینی در مناطق مختلف استان و مسیرهای منتهی به مرز بین‌المللی مهران به ‌ویژه پایانه مرزی به زوار حسینی ارائه خدمات‌رسانی کرده‌اند.
علوی‌فر عنوان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی به‌ صورت شبانه‌روزی آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم همیشه درصحنه و ولایی استان ایلام است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فرهنگی اربعین 98 موکب قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر بازسازی ساختمان سفارت ایران در واشینگتن!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 انتشار تصاویری از بازسازی سفارت ایران در واشینگتن خبرساز شده و به گمانه زنی‌ها در این زمینه دامن زده است. مصطفی فقیهی، روزنامه‌نگار در واکنش به این ویدیو نوشت: «...ساختمانِ «سفارت ایران در واشنگتن» را وزارت خارجه‌ی آمریکا -پس از قطع روابط دیپلماتیک- اجاره می‌داده و حالا نیز، احتمالاً قبل از اجاره به مستاجر جدید، نیاز به بازسازی داشته است...» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • سود یک میلیاردی ملک پس از بازسازی
  • بازسازی پل رودخانه اعظم در بوانات
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • تصاویر بازسازی ساختمان سفارت ایران در واشینگتن!
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به تولید محصولات کشاورزی استان اضافه می کند
  • ثبت نام بیش از ۳۱ هزار زائر در دوره عتبات نوروزی