Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع)، گفت: با راه اندازی و اجرای برنامه‌های قرارگاه محرم تامین مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سطح شهر تهران بزرگ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فرمانده انتظامی بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی خود را خادمان مردم می‌دانند و هرگونه خدمت به مردم به ویژه در این ایام توفیق بزرگی برای آنان است.

وی با تاکید بر اینکه در ماه محرم همه ما عزادار سید و سالار شهیدان هستیم، افزود: با بهره گیری از فضایل و برکات این ماه، روحیه معنوی خود را تقویت کنیم چرا که با روحیه و شور حسینی تعهد انسان افزایش می‌یابد و با تعهد بیشتر، خدمتی بهتر می‌توان انجام داد.

سرهنگ القاصی مهر با اشاره به ابعاد گوناگون امنیت، خاطر نشان کرد: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد "امنیت ساختاری" است که بسیار مهم، ارزشمند و البته نیازمند همکاری همه مردم است. صیانت از جان، ناموس و مال مردم در گرو فعالیت درست نیروی انتظامی است و به همین دلیل ما باید اهمیت ماموریت هایمان را به خوبی درک و برای ایجاد این امنیت پایدار از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در این ایام نیز، چون همیشه باید نسبت به حوزه‌های انتظامی ـ امنیتی حساس بود، از شهروندان خواست: با ماموران انتظامی در اجرای هرچه با شکوه‌تر و منظم‌تر این مراسم همکاری داشته و در صورت مشاهده افراد و موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اقدامات پلیس در عزاداری ماه محرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی محرم98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان و شهادت مولای متقیان در روز طبیعت

محمدعلی باقری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم ولایتمدار مازندران با استفاده از طبیعت در روز سیزدهم فروردین، حرمت ایام شهادت امیرالمومنین و ماه رمضان را حفظ می‌کنند.

باقری با تاکید بر نقش هیئات مذهبی در مدیریت فرهنگی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی افزود: امسال هم هیأت‌ها با دسته روی و سینه زنی در سطح شهرستان‌ها شعائر اسلامی را حفظ وهمراه با اقشار مختلف مردم در روز شهادت مولای متقیان عزاداری خواهند کرد.

مشاور عالی هیئات کشور افزود: در ماه رمضان که بهار قرآن است با طرح زندگی کردن با آیه‌ها در ایام لیالی قدر هیأت‌ها در سطح کشور با همکاری نهادها و تشکلهای دینی و فرهنگی اقدام به برپایی موکب و غرفه‌های قرآنی و ایستگاههای افطاری ساده خواهند کرد.

کد خبر 6064612

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۶۵۱ هزار مسافر در امنیت کامل با استفاده از قطار در ایام نوروز
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال
  • ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان و شهادت مولای متقیان در روز طبیعت
  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • محفل باشکوه «امام حسنی ها» نشانه اثرگذاری گفتمان دینی است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است