Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که سیدروح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه برادرش و یک تن دیگر مفقوده شده‌اند.

وحید اشتری از فعالان رسانه ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: «سید مهدی ‎صدرالساداتی ساعت ۲ ونیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج شده که از فرودگاه مهرآباد برود بندرعباس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا الآن نزدیک ۲۴ ساعت است که هم گوشی خودش خاموش است هم راننده و افرادی که با وی بوده‌اند. همه نگرانند.»

فرودگاه می‌گوید حتی دیشب بلیط هواپیما را هم از گیت نگرفته‌اند. سید مهدی مثل بقیه اخیرا چندین بار تلفنی و پیامکی تهدید شده بود. خوشبینانه‌ترین اتفاق این است که ‎بازداشت شده باشد. دوستانش تا الآن به خانواده‌شان گفته بودند که به بندرعباس رسیده‌ و در جلسه و سخنرانی است و امکان تماس ندارد تا از نگرانی در بیایند. الآن چه کار باید کرد؟»

او همچنین حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز نیز در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

«۱٫سید روح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان
۲.سید مهدی ‎#صدرالساداتی
۳.سید رضا صدرالساداتی فعال فرهنگی
۴.دکتر مجتبی پرگر

این لیست سرنشینان ماشین مفقود شده است. ‏یا واقعا بلایی بر سرشان آمده که حداقل بخاطر مفقود شدن عضو خبرگان رهبری به راحتی می‌شود دوربین‌های اتوبان‌ را چک کرد و یا از طریق سیگنال موبایل آخرین نقطه‌ای که بودند را پیدا کرد. یا اینها بازداشت شده‌اند که در اینصورت باید طبق معمول به حال این وضعیت برخورد و مسکوت گذاشتن اطلاع رسانی خون گریست.

کماکان امیدواریم بازداشت شده باشند که بعد بتوانیم بپرسیم برادران بزرگوار وقتی خانواده عضو خبرگان رهبری را اینطور در هول و بلا نگه می‌دارند خدا بداند با فعال کارگری و معلم و الباقی چه می‌کنند.»

او ساعتی پیش هم در توئیتی از وضعیت نامعلوم صدرالساداتی‌ها خبر داد. اشتری در توئیتر نوشت: «الان تماس گرفتم همسر روح‌الله صدالساداتی عضو خبرگان به پلیس مراجعه کرده تا مفقود شدن شوهرش را اعلام کند. پلیس گفته ماجراهای امنیتی به ما ربط ندارد. رفته خبرگان قم گفته‌اند پیگیری چنین مسائلی به خبرگان مربوط نیست. جلوی خبرگان دارند زنگ می‌زنند ۱۱۰ که گم شدن همسرش را ثبت کند.»

براساس گزارش ها بهرام سرمست استاندار قم، در پاسخ به اینکه آیا پیگیری از سوی استاداری قم شده و اطلاع جدیدی دارند یا خیر گفته است «تاکنون هیچ گزارشی در این مورد به من نرسیده است.»

تکذیب خبر دستگیری صدر الساداتی و برادرش

در همین رابطه روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت خبر دستگیری صدرالساداتی و برادرش را که در فضای مجازی منتشر شده بود تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی منتشر شده است به اطلاع می‌رساند هیچگونه اقدام قضائی در خصوص بازداشت مشارالهیم ازسوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.

سید روح‌الله صدرالساداتی متولد سال 1362 و نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری است. او جوانترین عضو خبرگان به حساب می آید.

از نکات مهم دیگر این است که برادر روح الله صدرالساداتی یعنی مهدی صدرالساداتی که از چهره های مشهور در فضای مجازی است و مدت هاست در حوزه افشای فسادهای مقامات مختلف و نزدیکانشان فعال است، برادرش را همراهی می کرده و هیچ خبری از او نیز در دست نیست.

مهدی صدر الساداتی برادر روح الله صدر الساداتی از فعالان مشهور در فضای مجازی  که او نیز گم شده است

  منبع: فرارو خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 صدر الساداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین آب‌پاش در رژه روز ارتش مشهد چه بود؟

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان با اشاره به اتفاق رخ داده در مراسم امروز چهارشنبه، رژه روز ارتش در مشهد اظهارکرد: این موضوع به دلیل نقص فنی در سیستم آب‌پاش یکی از خودروهای فراجا رخ داده است.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در رژه امروز ارتش در مشهد که کلیه نیروهای مسلح به نمایش تجهیزات خود پرداختند، در زمان رژه خودروهای فراجا، خودروی آب‌پاشی که قصد عبور از مقابل جایگاه را داشت با نقص فنی مخزن آب روبه‌رو می‌شود. در این زمان و بلافاصله بعد از فعال‌شدن دستگاه آب‌پاش، راهبر خودرو تلاش می‌کند تا آن را قطع کند که موفق می‌شود و به مسیر خود نیز ادامه می‌دهد.

سردار نگهبان افزود: در بسیاری از مانورها و رژه‌های نظامی این موضوعات ممکن است ناخواسته رخ دهد. در رژه امروز ارتش در مشهد نیز نیروی انسانی دخالتی نداشته است و هیچ گونه مشکلی نیز در برگزاری رژه روز ارتش به وجود نیامده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • واکنش مربی بدنساز تیم ملی به ماجرای مصدومیت بیرانوند+فیلم
  • فیلم/ جزئیاتی از ماجرای صبح جمعه اصفهان
  • (ویدئو) واکنش جالب مردم اصفهان به ماجرای ریز پرنده‌ها
  • ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم
  • (تصاویر) ماجرای دوچرخه‌سوارهای جنگ جهانی دوم
  • ماجرای ماشین آب‌پاش در رژه روز ارتش مشهد چه بود؟
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد