Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،هفته ی بیست و یکم لیگ فوتبال ساحلی کشور بین تیم های شهید جهان نژادیان و شاهین خزر رودسر در زمین خانگی آبادان با نتیجه شش بر یک به سود تیم شهید جهان نژادیان به پایان رسید.

تک گل شاهین خزر رودسر را موحد محمد پور به ثمر رساند.

مهدی طینه زاده،محمد علی شجاعی و حمید جلیلی هر کدام با دوگل توانستند بازی را به نفع تیم شهیدجهان نژادیان به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه تیم شهید جهان نژادیان ۱۸ امتیازی در  رده دهم جدول باقی ماند و از خطر سقوط در امان ماند.

در این بازی عبدالخالق بغلانی سنگربان سابق تیم ملی و کاپیتان تیم جهان نژادیان بعد از دوازده سال بازی در لیگ برتر از فوتبال ساحلی خداحافظی کرد.

انتهای پیام/ د

پیروزی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جالب حریف رئال از کاپیتان نیمکت‌نشین (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مایورکا مقابل اتلتیک بیلبائو ‏در فینال جام حذفی اسپانیا هواداران مایورکا از نیمکت‌نشینی کامل ‏عبدون پراتس کاپیتان و شماره 9 تیم‌شان دلخور بودند. ‏

آنها در اولین بازی خانگی که امروز مقابل رئال مادرید برگزار شد به ‏شکلی هماهنگ و جذاب حمایت‌شان را از پراتس نشان دادند. در ‏دقیقه 9 مسابقه هواداران در ورزشگاه خانگی مایورکا صورتکهای ‏آبدون را روی صورت‌شان گذاشته و شروع به شعار دادن به نفع او ‏کردند.

‏عبدون پراتس برای مایورکا بازیکنی مهمی است. با اینحال خاویر آگیره ‏کمتر به او میدان داده و پراتس اغلب بازی‌های تیمش را از روی ‏نیمکت دنبال کرده است. ‏

مایورکایی‌ها انتظار داشتند کاپیتان محبوب‌شان در دیدار مهمی مثل ‏فینال جام حذفی به میدان فرستاده شود. اما نیمکت‌نشینی او باعث ‏شد هواداران به این نتیجه برسند که آگیره با آنها لج کرده است. ‏سازمانهای هواداری مایورکا به همین علت تصمیم گرفت در اولین ‏بازی خانگی که امروز مقابل رئال برگزار شد حمایت قاطع خود را از این ‏بازیکن نشان بدهد. ‏

دیگر خبرها

  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • تیم گاسپرینی و کسب یک برد از ۷ بازی اخیر سری آ؛ توقف خانگی آتالانتا مقابل هلاس ورونا
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۴۱ بازی متوالی خانگی رسید
  • حمایت جالب حریف رئال از کاپیتان نیمکت‌نشین (عکس)‏
  • برد شیرین پالایش نفت آبادان مقابل طبیعت تهران
  • تاج: می توانیم بازی های بین المللی را در انزلی برگزار کنیم