Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@08:14:14 GMT

دمبله به این دلایل پیشنهاد رفتن به PSG را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۶۴۸۶

دمبله به این دلایل پیشنهاد رفتن به PSG را رد کرد

به گزارش وانانیوز، 

پس از اینکه عثمان دمبله حاضر نشد پیشنهاد انتقال قرضی به پاری سن ژرمن را قبول کند، بازگشت نیمار به بارسا نیز به نوعی منتفی شد. بارسلونا پس از پاسخ منفی دمبله حاضر نشد درخواست افزایش رقم انتقال نیمار از سوی پی اس جی را نیز بپذیرد و در نهایت رویای نیمار برای بازگشت به نوکمپ رنگ باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا که از بی انضباطی های دمبله به ستوه آمده، بی میل نبود تا او را به صورت قرضی به پی اس جی واگذار کند اما ستاره فرانسوی حاضر به قبول این پیشنهاد نشد و توماس توخل سرمربی پی اس جی که در دورتموند مربی دمبله بود نیز نتوانست او را متقاعد کند.

در واقعه دمبله مهره کلیدی برای بازگشت نیمار بود ولی طبق ادعای اکیپ، در درجه اول به خاطر عشق به بارسلونا حاضر نشد پیشنهاد انتقال به پی اس جی را قبول کند. اکیپ امروز نوشت که بارسا رویای کودکی دمبله بود و با وجود پیوستن گریزمان به بارسا، دمبله ترسی از رقابت ندارد و مطمئن است که می تواند فصل جاری نقشی کلیدی تر در بارسا داشته باشد. او حتی راضی نبود به صورت قرضی راهی پی اس جی شود.

همچنین از نظر دمبله لیگ فرانسه در سطحی بسیار پایین تر از لالیگا است و حتی قدرت پی اس جی که یک کالاس بالاتر از دیگر تیم های فرانسوی است نیز برای او وسوسه کننده نبود.

در آخر، دمبله رویای رسیدن به توپ طلا را در سر دارد و برای این مهم، حضور در بارسلونا را الزامی می داند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!

در حالی که چندین مرتبه ژاوی در کنفرانس‌های متعدد اعلام کرده بود که نظرش برای رفتن در انتهای فصل پابرجاست ولی به شکلی عجیب پس از باخت در ال‌کلاسیکو تصمیمش تغییر کرده و می‌خواهد در بارسلونا بماند!

به گزارش فارس، در اقدامی جالب توجه، ژاوی پس از باخت در ال کلاسیکو و پس از اینکه بارسلونا اندک شانس خود را برای قهرمانی از دست داد، نظرش عوض شده و تصمیم دارد بماند.

ژاوی که مرتبا و چندین بار در فصل اعلام کرده بود که «بی‌برو و برگرد» بارسلونا را ترک می‌کند حالا به مدیران بارسا اعلام کرده که نظرش عوض شده و گزینه «ماندن» روی میز است.

پیش از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا، مدیران بارسلونا نیز امیدوار بودند که ژاوی در تیم بماند ولی پس از حذف این تیم از اروپا گفته شد که «رافا مارکز» به تیم نزدیک شده و قرار است جانشین ژاوی شود.

باید دید لاپورتا و مدیران بارسلونا برای فصل آینده چه تصمیمی خواهند گرفت. آیا دوباره با ژاوی تمدید خواهند کرد یا افسار تیم را در دست مارکز، سرمربی تیم جوانان خواهد داد؟

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ژاوي: مي‌خواهم در بارسا خداحافظي کنم این مرد استثنایی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • بارسلونا در اضطراب: الان وقت ال‌کلاسیکو نبود
  • هنوز قرارداد دارم و از بارسلونا نمی‌روم
  • ستاره بارسلونا تهدید به مرگ شد!