Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@07:40:12 GMT

اختلاف عمیق استقلال با اسپانسرها

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۶۵۲۲

اختلاف عمیق استقلال با اسپانسرها

به گزارش وانانیوز، 

مسئولان باشگاه استقلال که این روزها دغدغه زیادی بابت مشکلات مالی و بدهی‌های باشگاه دارند، از برخی اسپانسرهای اصلی خود به شدت گله‌مند هستند و اعتقاد دارند که در روزهای سخت، اسپانسرها نتوانسته‌اند به تعهدات خود عمل کنند.

همچنین عدم شفافیت مالی از سوی اسپانسرها، باعث شده است مدیران باشگاه بگویند تا زمانی که شفافیت مالی از سوی اسپانسرها به باشگاه ارائه نشود، از هفته سوم لیگ برتر، بدون اسپانسر وارد بازی‌ها خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه یکی از اسپانسرهای اصلی استقلال اطلاعیه‌ای صادر و طبق اسنادی که داشت مدارک مالی و پرداختی‌ها را ارائه کرد، اما باشگاه استقلال اعتقاد دارد که باید شفافیت مالی در حضور آنها صورت بگیرد. به نظر می‌رسد که بحث اختلاف استقلال با اسپانسرها بیخ پیدا کرده و باید دید در روزهای آینده مشکلات حل می‌شود یا نه.

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل دیگر مانند گذشته در آمریکا جایگاه قدرتمندی ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه اسرائیل هیوم در گزارشی به عدم وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط آمریکا اشاره کرد و نوشت: این مساله نشان می‌دهد که جایگاه اسرائیل در آمریکا دیگر مانند گذشته قدرتمند نیست.

این روزنامه در ادامه نوشت: این تحول نشان می‌دهد که حمایت مستقیم آمریکا از اسرائیل ممکن است به شدت هزینه بردار باشد. پرونده‌هایی که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با آنها رو به رو بوده متعدد است.

در این گزارش آمده است: دموکرات‌ها می‌دانند که بایدن در صورتی که بخواهد در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آتی آمریکا پیروز شود در زمینه ادامه حمایت از اسرائیل مشکل خواهد داشت.

پیش از این «ایهود باراک» از سران اسبق رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در نوار غزه گفته بود: تصویب این قطعنامه ببانگر اختلافات عمیق سران این شورا با سیاست‌های واشنگتن است.

ایهود باراک در سخنانی با انتقاد از سیاست‌های منفعت طلبانه نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه، به شکست سیاست‌های کابینه بنیامین نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه اذعان کرد و خواستار استعفای وی و برگزاری انتخابات زودهنگام با هدف خروج این رژیم از «بحران عمیق» شد.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی تاکید کرد که قطعنامه شورای امنیت بیانگر اوج اختلاف با واشنگتن است و این رژیم باید تصمیمات سختی را اتخاذ کند.

ایهود باراک تصریح کرد که برگزاری انتخابات فوری راه برون رفت رژیم صهیونیستی از بحران عمیق کنونی است.

کد خبر 6063008

دیگر خبرها

  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • ۹ کار و شغلی که درونگرا‌ها در آن بهتر هستند
  • اسرائیل دیگر مانند گذشته در آمریکا جایگاه قدرتمندی ندارد
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک آبی و قرمز!
  • متولدین این ماه‌ها میل شدیدی به تاریکی دارند!