Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@01:54:47 GMT

تیم فوتبال ساحلی آبادان میهمانش شاهین خزر را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۶۵۳۲

تیم فوتبال ساحلی آبادان میهمانش شاهین خزر را شکست داد

به گزارش ایرنا این دیدار شامگاه پنجشنبه در زمین فوتبال ساحلی شهدای نفت آبادان برگزار شد که در پایان تیم شهید جهان نژادیان با نتیجه پر گل ۶ بر یک به برتری رسید.

حمید جلیلی ۲ بار، مهدی سینه زاده ۲ بار و مهدی شجاعی ۲ بار برای تیم شهید جهان نژادیان آبادان و غلام رضایی برای تیم شاهین خزر رودسر در این دیدار گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید حامدی و غلام رضایی از تیم شاهین خزر رودسر در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان با پیروزی در این دیدار ۱۸ امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گرفت و یک هفته مانده به پایان این مسابقات ماندن خود در رقابت های لیگ برتر را حتمی کرد.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر جدول جهان رقابت های لیگ برتر فوتبال نفت آبادان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی بازان حریف خود را شناختند

به گزارش"ورزش سه"، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور امروز با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیرسازمان لیگ، مهرداد شفیعی راد مدیر مسابقات فوتبال ساحلی و نمایندگان ۱۰ باشگاه حاضر در این مسابقات برگزار شد.

کشوری فرد در ابتدای مراسم قرعه کشی ضمن خیر مقدم به باشگاه ها و رسانه های حاضر در مراسم از اهمیت لیگ برتر فوتبال ساحلی و نقش مهم این مسابقات در داشتن تیم ملی فوتبال ساحلی قدرتمند صحبت کرد.

شفیعی راد مدیر مسابقات ساحلی نیز اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال ساحلی یکی از پویاترین لیگ های فوتبال ساحلی در جهان است. لیگ برتر آینده در ۱۸ هفته مسابقاتی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. مسابقات هفته نخست در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود: برای نخستین مرتبه نیز طرح اولیه برگزاری جام حذفی فوتبال ساحلی به هیات رئیسه ارایه شده و قرار است طبق دستور ریاست محترم سازمان لیگ در نخستین جلسه  هیات رئیسه این طرح بررسی  خواهد شد تا مدت برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور از ۶ ماه به ۸ ماه ارتقا پیدا کند. فصل نقل و وانتقالات پیش فصل نیز از ۲۶ اسفند آغاز شده و تا روز ۹ خردادماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • شوک به کشتی جهان؛ دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!