Web Analytics Made Easy - Statcounter

امرسون پالمیری روزهای بسیار خوبی را در سطح باشگاهی و ملی سپری می کند و مقابل ارمنستان هم ضمن ارائه یک بازی خوب، یک پاس گل نیز ارسال کرد.

طرفداری - دیدار دو تیم ارمنستان و ایتالیا در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2020 با پیروزی 3-1 آتزوری به پایان رسید و حالا آنها با 15 امتیاز از 5 بازی شانس بالایی برای صعود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امرسون پالمیری که در چلسی خوب کار می کند و در این بازی نیز یک پاس گل برای بلوتی مهیا کرد، پس از بازی به رای اسپورت گفت:

از پاس گلی که دادم خوشحالم زیرا به تیم کمک کردم اما فراتر از هر چیز از این پیروزی مهم خوشحالم. از 15 دقیقه اول، ارمنستان بهتر بود و باید به آنها تبریک گفت اما پس از آن ما به بازی مسلط شدیم و شایسته پیروزی بودیم. زمین بازی، بد بود اما این نباید یک بهانه باشد زیرا هر دو تیم در همین زمین بازی کردند. به طور طبیعی، اگر شما تکنیکی باشید، در چنین زمین هایی مشکل بیشتری دارید. 

در نیمه دوم، با یک بازیکن بیشتر، ما به خوبی توپ را به گردش در آوردیم و من و فلورنتزی اجازه نفوذ بیشتری پیدا کردیم. بازی با فنلاند یک بازی سخت دیگر است اما باید برای پیروزی، هر کاری انجام دهیم و صدرنشین بمانیم. 

بعضی ها در ایتالیا نگران بودند که امرسون پالمیری نتواند با کار با فرانک لمپارد وفق پیدا کند اما او خیلی خوب کار کرده و محبوب هواداران چلسی شده است:

فکر می کنم این بهترین دوران ورزشی من است. در چلسی خیلی خوشحالم. فصل گذشته هم با مائوریتزیو ساری خوشحال بودم. به طور واضح وقتی یک بازیکن به طور مرتب بازی می کند، همیشه خوشحال تر است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌ها فوتبال رم روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در هفته سی و سوم سری آ رو در روی بولونیا قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم که از دقیقه ۵۲ وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۶ توانست تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

«دنیله دروسی» سرمربی رم در خصوص عملکرد آزمون در این بازی اظهار داشت: سردار به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و لزومی نداشت که از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. از گلزنی او خوشحال هستم و عملکرد خوب او برای ما مهم است. امیدوارم روند خوب آزمون ادامه دار باشد همانطور که «تامی آبراهام» یک بازیکن مهم برای رم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که رم با این شکست ۵۵ امتیازی و در رده پنجم جدول سری آ باقی ماند.

کد خبر 6086111

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم