Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:53:33 GMT

حمله پهپادی انصارالله به یک مرکز نظامی سعودی در عسیر

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۷۴۵۵

حمله پهپادی انصارالله به یک مرکز نظامی سعودی در عسیر

سخنگوی جنبش انصارالله یمن از انجام حملاتی با پهپادهای بمب گذاری شده به مرکز نظامی عربستان در منطقه "خمیس مشیط" واقع در "عسیر" در جنوب غرب عربستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، یحیی سریع، سخنگوی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حملاتی با پهپادهای بمب‌گذاری شده به یک مرکز نظامی مهم در "خمیس مشیط" واقع در "عسیر" در جنوب غرب عربستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جنبش انصارالله یمن همچنین تصریح کرد: حملات این پهپادها مستقیماً به هدف برخورد کرد.

یحیی سریع خاطرنشان کرد: این حملات در واکنش به جنایت متجاوزان سعودی و محاصره بی‌وقفه آنها و  ۶۹ حمله هوایی که طی ۱۲ ساعت گذشته انجام دادند، صورت گرفت.
ائتلاف عربی تحت امر عربستان در ۲۶ مارس ۲۰۱۵ به منظور حمایت از عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهوری دولت مستعفی یمن عملیات نظامی را در یمن آغاز کرد. یمن به دلیل حملات متعدد این ائتلاف از شدیدترین بحران انسانی در جهان رنج می‌برد و بر اساس آمار سازمان ملل ۲۲ میلیون تن از شهروندان یمنی که حدود ۷۵ درصد از ساکنان این کشور را تشکیل می‌دهند، به انواع کمک‌ها و حمایت‌های انسانی نیاز دارند. جنگ یمن صدها کشته و زخمی بر جای گذاشته و این کشور را به سمت قحطی و گرسنگی پیش برده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله پهپادی انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران اعلام کرد که محمد نوار العتیبی، سرکنسول جدید این کشور در شهر مشهد مقدس خواهد بود و به محض اتمام اقدامات لازم، مأموریتش احتمالا در دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 846669 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه مشهد

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه