Web Analytics Made Easy - Statcounter

  

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات خبر عنوان داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله از سوی مردم در خصوص حمل سوخت های قاچاق به کارگاهی مشکوک در شهرستان قرچک، به سرعت اکیپی از ماموران پلیس امنیت شهرستان تشکیل و مسئول بررسی موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد اخبار واصله صحیح بوده و فردی با کامیونی که تغییر کاربری داده شده اقدام به دپو و انتقال سوخت گازوئیل به کارگاهی غیرمجاز می کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: پس از انجام هماهنگی با مقام قضائی، اقدامات لازم از سوی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان  قرچک در خصوص دستگیری صاحب کارگاه و توقیف اموال انجام شد. 

این مقام انتظامی گفت: در بازجویی ها از مشخص شد متهم سوخت های قاچاق را پس از یکسری اقدامات فنی تبدیل به روغن برای خودرو می کردکه ظاهراً استانداردهای لازم را نیز دارا نبوده و به بازار جهت مصرف ارائه می شد و مقدار ۲۰ هزار لیتر روغن خودرو غیرمجاز نیز کشف شد.

گفتنی است در پایان از ادامه فعالیت کارگاه غیرمجاز تولید روغن تقلبی جلوگیری به عمل آمد و متهم به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تغییر کاربری خودرو شرق استان تهران فرماندهی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند

سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپو سوخت قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

او با اشاره به کشف یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع از انبار مزبور، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی ۲ دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سرهنگ جوانمرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، می گوید: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد