Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@11:38:18 GMT

مردم از فساد و تبعیض ناراحت هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۸۴۹۰

مردم از فساد و تبعیض ناراحت هستند

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری گفت: مردم از فساد و تبعیض ناراحت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین «مجتبی ذوالنوری»، امروز(جمعه 15 شهریور) در مراسم عزاداری هیئت قرآن و عترت امام ‌زاده ابراهیم(ع) خواستار عدم سخت گیری نسبت به کودکان در مجالس مذهبی شد و تأکید کرد که سخنرانان و مداحان و متولیان هیأت ها نباید کاری کنند که کودکان از حضور در این مجالس زده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم قم افزود: اگر فرزندان ما از این مجالس دور شوند، جذب جریان های مخرب خواهند شد و در این صورت به کانون گرم خانواده ضربه می خورد.


وی با اشاره به اینکه اثرات تربیت فرزند صالح پس از مرگ نیز باقی می ماند، تصریح کرد: حضرت قاسم(ع) در روز عاشورا می گوید که مرگ نزد من شیرین تر از عسل است، سوالی که مطرح می شود اینست که آیا آقازاده ها در شرایط حساس جامعه می توانند این سخن را تکرار کنند؟


ذوالنوری به تبیین تاثیر لقمه حلال پرداخت و اظهار داشت: امام حسین(ع) وقتی در هنگام خطبه خواندن با هلهله جمعیت مواجه شدند، فرمودند که شکم هایتان از مال حرام پر است که سبب شده به حرف‌های من گوش نمی‌دهید.


وی ادامه داد: لقمه حرام سبب می‌شود انسان دنیاپرستی را پیشه کرده و به سخنان حجت خدا هم گوش فرا ندهد و در مقابل حجت خدا و فرزند پیامبر(ص) بایستند.


رئیس کمیسیون خارجه مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود از اقدامات رئیس قوه قضاییه تقدیر کرد و گفت: آیت ‌الله رئیسی بارقه‌های امید را در دل مردم دمید و امیدواریم با دانه ‌درشت‌های اقتصادی برخورد کند، چرا که مردم از فساد و تبعیض ناراحت هستند.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم عزاداری محرم خبرگزاری شبستان محرم حسینی استان بوشهر مسجد شیرخوارگان حسینی رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام ذوالنوری قم آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای فساد در طرح نور

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای "طرح نور" قدردانی و تشکر کرد.

در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرح نور"(عفاف و حجاب) آمده است:

در زمان و زمانه ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواه ملت ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازی جامعه با اجرای" طرح نور" بودند؛ مردم عزیز و نخبگان فهیم با ادراکی قابل ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود.

برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناخت بیشتری از دلایل فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهای تبهکار سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوع پیش گفته؛ گزارش‌های میدانی و اخذ نظرات مردمی در کنار حمایت‌های روسای محترم جمهور و قوه قضاییه، صداسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایر نهادهای مسئول نشان دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای "طرح نور" است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در شهرها نشان دهنده‌ی حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت‌ زنان و بانوان سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمت هوشمندسازی پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی تر خواهد شد که نهادهای متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

در پایان قدردان کارکنان سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزشهای اجتماعی یاری می رسانند و انتظار داریم تا با همّت مسئولین محترم و انجام بموقع وظایف دستگاههای مسئول روند هوشمندسازی نیز، پُرشتاب تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.

کد خبر 846502 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب فراجا گشت ارشاد

دیگر خبرها

  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای فساد در طرح نور
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • سخنان برنامه‌سازان و مجریان در دیدار با رئیس رسانه‌ ملی