Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، محمدجواد ظریف پس از دیدار با رتنو مرسودی همتای اندونزیایی خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرن‌هاست که امنیت منطقه خلیج فارس را کشورهای منطقه تامین کرده اند، امروز هم امنیت خلیج فارس بدون همکاری و تعامل کشورهای منطقه بدست نمی آید.

وی همچنین با اشاره به دیدگاه‌های مشترک ایران و اندونزی درباره موضوع فلسطین افزود: بیت المقدس قبله نخست مسلمین جهان است و دو کشور در این زمینه هدف‌های مشترک را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار و گفت‌وگو با مقامات کشورهای آسیایی صبح امروز جمعه در جاکارتا با خانم رتنو مرسودی وزیر امور خارجه جمهوری اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیران امور خارجه ایران و اندونزی در این دیدار با ابراز خرسندی از سطح روابط، گفت‌وگوها و رفت و آمدهای سیاسی و پارلمانی و نیز همکاری های اقتصادی بین دو کشور بر گسترش و تعمیق روابط با توجه به ظرفیت های موجود در دو طرف تاکید کردند.

هم چنین در این  دیدار رویکرد اصولی جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام  در شرایط کنونی از سوی وزیر امور خارجه کشورمان تشریح و بر ضرورت پایبندی طرف مقابل به تعهدات خود و بهره مندی ملت ایران از منافع اقتصادی برجام تاکید شد.

حمایت از افزایش رایزنی‌های سیاسی و همکاری های فی مابین در خصوص مسائل مهم جهان اسلام، به ویژه فلسطین و ادامه مشورت ها در خصوص مسائل مهم منطقه و همچنین در سازمان همکاری اسلامی و دیگر مجامع بین المللی نیز از دیگر موضوعات مورد رایزنی وزرای خارجه دو کشور در این دیدار بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش مشرق از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» اظهارداشت: با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تاخیر یا ابطال مواجه شده است.

وی ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • طالبان و همسایگان آن: یک قالب منطقه ای برای غلبه بر چالش‌ها در افغانستان و فراتر از آن
  • بررسی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در حاشیه دیدارها در نیویورک
  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس