Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@09:17:43 GMT

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده کرج - چالوس

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۸۶۹۹

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده کرج - چالوس

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه گرفتگی در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهارکرد: ترافیک جنوب به شمال محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا کیلومتر چهار نیمه‌سنگین و ترافیک در طول محور پرحجم در جریان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مداخلات جوی در محورهای کشور اظهار کرد: در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل، مه گرفتگی گزارش شده است و در سایر محورهای مواصلاتی نیز گزارشی از بروز مشکل به دلیل مداخلات جوی نداشته‌ایم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: ترافیک در طول محور آزادراه تهران - قم در مسیر رفت‌ و برگشت نیز پرحجم است.

وی با اشاره به محدودیت ترافیکی اعمال شده در صبح امروز به دلیل برگزاری تجمع شیرخوارگان حسینی در اکثر نقاط کشور گفت: این محدودیت‌ها از ۸ صبح امروز اعمال شده بود که اکنون نیز برطرف شده است.

رحمانی با اعلام شماره تلفن ٨٨٢۵۵۵۵۵ گفت: شهروندان می‌توانند طی ساعات شبانه‌روز از طریق تماس با شماره تلفن اعلام شده از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جاده چالوس ترافیک تعطیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز، طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲۲ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱/۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۰۶ خودرو با ۲۶/۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۱۶ خودرو با ۱۷ درصد افزایش از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴/۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران - کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: در این مدت ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

کد خبر 6088302

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس