Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@16:07:47 GMT

دکلمه خوانی صابر خراسانی در وصف امام زمان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۹۰۶۷

دکلمه خوانی صابر خراسانی در وصف امام زمان

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- نماهنگ زیبای "تب هجران "را در فراق امام زمان (عج) با صدای صابر خراسانی مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 12:27 - 15 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۷۶۰۷

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، شعر خوانی صابر خراسانی در فراق امام زمان (عج) را مشاهده می‌کنید. عاشقی دردسری بود نمی‌دانستم/ حاصلش خون جگری بود نمی‌دانستیم/ پرگرفتیم، ولی باز به دام افتادیم/ شرط، بی بال و پری بود نمی‌دانستیم/ آسمان از تو خبر داشت، ولی ما از تو/ سهممان بی خبری بود نمی‌دانستیم/ آب و جاروی در خانه ما شاهد بود/ از تو بر ما گذری بود نمی‌دانستیم/ این‌همه چشم به راهی نگرانم کرده/ عاشقی دردسری بود نمی‌دانستیم/ تا ظهورت چقدر فاصله داریم آقا؟/ آه از جمعه‌ی بی تو گله داریم آقا/ رفته بودی که بیایی چقدر طول کشید؟/ عرض کردیم نبودی و سحر طول کشید/ ما برای خودمان اینهمه گفتیم بیا؟/ نذر کردیم به پای تو بیفتیم بیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امام زمان حضرت مهدی صابر خراسانی عاشقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت

به گزارش همشهری آنلاین، محوطه اطراف زمین چمن ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی تهران مملو از سبدهای گل شده و قرار است یکی از بزرگترین سفره‌های افطار و تجمع‌های قرآنی در این مکان تا ساعتی دیگر برگزار شود.

توزیع ۱۵۰ هزار پک افطار برای پذیرایی از مهمانان بزرگترین محفل قرآنی ایران در ورزشگاه آزادی از جمله برنامه‌های این محفل است.

این برنامه در راستای نهضت زندگی با آیه‌ها است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ ساز قرآن کریم برگزار می‌شود.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندان به منظور تسهیل در رفت و آمد از پارکینگ‌های پیش‌بینی شده در اطراف ورزشگاه استفاده کرده و از توقف در اطراف ورزشگاه خودداری کنند.

سرهنگ مومنی کرد: به منظور کاهش ترافیک، سایر رانندگان می‌توانند از مسیرهای جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری استفاده کنند.

او ادامه داد: در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد، در سمت شمال، شرق و غرب ورزشگاه نیز پارکینگ‌هایی پیش بینی شده تا شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا کنند.

سرهنگ مومنی اضافه کرد: همچنین شهروندان می‌توانند از شبکه حمل و نقل عمومی از جمله متروی ایستگاه ورزشگاه آزادی برای شرکت در این مراسم استفاده کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده همچنین شبکه حمل و نقل عمومی، وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها، خبر داد.

براین اساس، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که ساعت ۱۵:۳۰ امروز در استادیوم بزرگ آزادی تهران برگزار می‌شود، با تخصیص ناوگان ویژه نسبت به جابجایی شهروندان اقدام می‌کند.

همچنین با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی انجام شده، تعدادی مینی‌بوس در محل برگزاری مراسم مستقر خواهند شد تا نسبت به تسهیل تردد شرکت کنندگان در محدوده استادیوم اقدام کنند.

همچنین در پایان مراسم، ناوگان اتوبوسرانی، شرکت‌کنندگان را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه منتقل خواهند کرد.

کد خبر 840819 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شهر مدیریت شهری

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها درورزشگاه آزادی اقدام جریان انقلابی بود
  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • جشن شادمانی روزه داران مراغه‌ای درمیلاد امام حسن مجتبی (ع)
  • مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در روستای خان آباد + فیلم
  • مولودی‌خوانی و رهاکردن بادکنک‌های رنگی برای امام حسن
  • جشن بزرگ قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی | قرآن خوانی ۱۰۰ هزار نفری در ولادت کریم اهل بیت
  • مولودی‌خوانی مهدی رسولی در رثای امام‌حسن + فیلم
  • ۱۱ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین ملایر
  • ملی پوش شهداب: می‌دانستیم مقابل ارومیه کار سختی داریم/ می‌خواهم در تیم ملی بهترین خودم باشم
  • مولودی خوانی حسن الکاتب الکربلائی برای امام حسن مجتبی (ع) + فیلم