Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:28:22 GMT

زنوزی: پنجره باشگاه ترکیه ای را می بندیم

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۹۵۰۹

زنوزی: پنجره باشگاه ترکیه ای را می بندیم

زنوزی مالک باشگاه تراکتور می گوید تراکتور رهبر باشگاه ها در خصوصی سازی است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور ظهر امروز در برنامه ورزش و مردم حضور یافت و در خصوص مسائل مختلف اظهار نظر کرد.

 

من هم در باشگاهم دلال دارم

 

دلالی را رد نمی کنم، من هم در باشگاهم دلال دارم اما او به نفع باشگاه کار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به او می گویم برو ببین فلان بازیکن چقدر می ارزد. اما دلال نمی تواند از جیب من بزند چون من برای این زحمت کشیده ام و اجازه نمی دهم از جیب من بزنند. اما در باشگاه های دولتی چون طرف از جیبش هزینه نمی کند، دلش هم برای آن پول نمی سوزد. می بینید که ما چه بازیکنان بزرگی را خریده ایم، همین کوین فورچونه در ترانسفر مارکت ببینید چه ارزشی دارد اما آیا ما به همان قیمت او را خریده ایم؟

 

قدمت ماشین از تراکتور بیشتر است

 

ماشین سازی را هرکسی می خواهد بیاید من می دهم. من فقط نگه داشته ام و هزینه می کنم تا لیگ صدمه نبیند. یک عده از هواداران عاشق ماشین سازی هستند و قدمتش از تراکتور هم بیشتر است.

 

تراکتور 30 میلیون هوادار دارد

 

این ها بیشترش تولید شما رسانه هاست. وزارت صنایع 8 تیم دارد، وزارت ورزش 2 تیم دارد. ما همه چیزمان به همه چیزمان می خورد، آن ها نمی خواهند تیم را واگذار کنند اما من می خواهم واگذار کنم. آن ها یک سری امکانات دارند اما ما نداریم. آن ها از جیب 80 میلیون هزینه می کنند، آیا هوادار 30 میلیونی تراکتور راضی است؟ آیا هواداران سپاهانی و مشهدی راضی اند؟ مگر استقلال و پرسپولیس 100 درصد ملت ایران هوادارش هستند که از جیب همه هزینه شود؟

 

 

بازی تراکتور باید از شبکه 3 پخش شود

 

من یک گله ای از شما در صداوسیما کنم، من با درآمد و.. کاری ندارم. من قائم به این هستم که بدون حق پخش از صداوسیما هم فوتبال ایران را اقتصادی کنم اما هواداران تراکتور از من می پرسند که چرا در پخش زنده از شبکه سوم تراکتور سهمی ندارد؟ ما در کل ایران هوادار داریم، در خود تهران هم 50-50 هستیم. در یکی دو بازی هم بوده که هواداران ما در تهران بیشتر از خود تهرانی ها بودند. یادم است یک بار در بازی با استقلال 60-40 بودند.

 

پروژه ساخت استادیوم؟

 

ما دو پروژه را پیگیری می کنیم، یکی یادگار را پیشنهاد می دهند که من قبول نکردم. یکی هم با شهردار تبریز صحبت کردیم یک جایی را پیشنهاد دادند که به ما واگذار کنند. درباره قیمت هم بحث داشتیم، شهردار تبریز هم واقعا یک آدم فوتبالی است. همه دارند حمایت می کنند که یک سری اتفاقات از جمله استادیوم انجام بشود.

 

50 هزار بلیت اینترنتی فروختیم، 15 هزار کاغذی

 

تبریز شهر اولین هاست و فرهنگ عیبی یوخ هم از تبریز آمده. خیلی چیزها هستند که از تبریز آمده اند. ما به عنوان لیدر خصوصی شدن فوتبال، یک سری کارها انجام دادیم. فکر می کنم هفته گذشته که بلیت ها را خودمان فروختیم، همه همکاری کردند که اتفاق خوبی افتاد و 80-90 هزار نفر به استادیوم رفتند. ما 50 هزار بلیت را اینترنتی فروختیم، حدود 10-15 هزار بلیت هم به صورت کارتی در استادیوم فروختیم. یک سری کارهای خوب توسط باشگاه ما انجام می شود، حتی ما در مراسم رونمایی از پیراهن، بانوان را دعوت کردیم که این می تواند به فرهنگ بالای هواداران ما کمک کند.

 

شکایت ها پیگیری می شوند

 

شهردار محترم تبریز زحمت جاده یادگار امام را می کشند و فکر می کنم به سرانجام می رسند.مدیر حقوقی باشگاه پیگیر شکایت هاست، استوکس به باشگاه ترکیه ای رفت و فکر می کنم اتفاقی که سر باشگاه پرسپولیس آمد سر باشگاه ترکیه ای هم بیاید.

تراکتور محمدرضا زنوزی (مالک باشگاه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور محمدرضا زنوزی مالک باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که بهدنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید