Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرونده پوری حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی سازی و هاشم یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو و اینکه آیا قرار بازداشت این افراد به وثیقه تبدیل شده است یا خیر گفت: این افراد کماکان در بازداشت به سر می‌برند و باید دید در ادامه تحقیقات، چه مسائل و تصمیماتی پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی قوه‌ قضائیه در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت برادران صدرالساداتی گفت: همان‌طور که اعلام شده، بازداشت نشده‌اند و بقیه ماجرا به زودی مشخص می‌شود.

روز گذشته (پنجشنبه) 14 شهریور بود که اخبار مبنی بر مفقود شدن برادران صدرالساداتی مطرح شد و برخی افراد در فضای مجازی از احتمال بازداشت آنها خبر دادند اما دادسرای ویژه روحانیت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به انتشار خبر بازداشت روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع می‌ رساند هیچگونه اقدام قضایی در خصوص بازداشت مشارالهیم ازسوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.

درباره احتمال ربوده شدن این افراد نیز یک منبع مطلع پیشتر به تسنیم گفته است: احتمال ربایش برادران صدرالساداتی که از روز چهارشنبه مفقود شده اند، منتفی بوده و ارزیابی نهادهای ذیربط بر اختفای اختیاری و هدفمند آنان به عنوان گزینه اصلی قابل پیگیری تاکید دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه

شناسنامه یکی از اسناد هویتی برای تمامی افراد محسوب می‌شود. چرا که یکی از مهمترین مدارک برای پیمودن مسیر‌های مختلف زندگی مانند تحصیل، شغل و یا ازدواج بسیار حائز اهمیت است و در صورت نداشتن آن افراد با مشکلات جدی مواجه می‌شوند. اما برخی از فرزندان مادر ایرانی هستند که به صورت قانونی در کشور ساکن هستند، اما فرزندان آنها از داشتن شناسنامه محروم هستند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام عرض ادب من فرزند مادر ایرانی هستم. مدت ۳ سال است که برای دریافت شناسنامه در اداره اتباع استان البرز تشکیل پرونده دادم.اما هر زمان پیگیری کردیم به نتیجه نرسیدیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • رفع انسداد بیش از ۱۳۰۰ کارت ملی در قزوین
  • ماجرای تخریب ۶۰ ویلای غیرمجاز ۸۰ میلیارد تومانی ؛ گفتم تخریب کافی نیست...
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • باید سازوکارهای مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه‌قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!