Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار شد. ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار و حال و هوای خاص معنوی در این همایش برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سالن رضازاده اردبیل مملو از مادران و کودکانی بود که برای همایش شیرخوارگان حسینی به این مراسم آمده بودند؛ مادرانی که فرزندانشان را به این همایش عظیم آورده بودند تا با حضرت رباب(ع) ابراز همدردی کنند.

مرکزی| همایش شیرخوارگان حسینی در سرزمین آفتاب برگزار شدبزرگترین محفل شیرخوارگان حسینی جهان اسلام در حرم رضوی برپا شدهمایش شیرخوارگان حسینی در بجنورد به روایت تصاویر

نوای لالایی در سالن رضازاده اردبیل پیچیده بود و همگان با اشک و ماتم همدردی خود را با حضرت رباب(ع) اعلام کردند و به یاد شیرخوار دشت کربلا عزاداری کردند.

علاوه بر سالن رضازاده اردبیل در شهرها و روستاها و مناطق مختلف استان همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد و مادران برای نوزادان خود به یاد شیرخوار کربلا لالایی خواندند.

گزارش از اکبر رزمی

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر (ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ در مشهد مقدس، حرم مطهر، صحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی علیه السلام افتتاح خواهد شد.

این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.

مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا (ع) می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه نمایند.

امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس‌های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده‌های آنها قرار گیرد.

کد خبر 6087276

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۴۰۰ داوطلب آزمون سراسری در بوانات
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور