Web Analytics Made Easy - Statcounter

انورملاحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: تیم «کشاورز» در اولین بازی خود در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور، توانست حریف خود «کاویان نقده» را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

او با اشاره به اینکه «کشاورز» در دقیقه ۹۴ بازی، گل برتری را به ثمر رساند، افزود: شهرام عثمانی و سالار عباسی برای این تیم گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملارحیمی تصریح کرد: در این مسابقه که ساعت ۱۷ روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی نقده برگزار شد، ساسان سالمی، سیامک رضایی، سیامک دلبری، محمد رسولی، مهدی رنجبر، سبحان رستمی، مهدی آریناهی، علیرضا آلبوغبیش، محمد سراجی، علی اصغر سلمانی و رحمان عثمانی برای تیم فوتبال «کشاورز» به میدان رفتند.

تیم فوتبال «کشاورز» در اولین فصل حضور خود در لیگ سه فوتبال کشور، با تیم‌های شهاب زنجان، هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید عورکی اسلامشهر، مکریان مهاباد، کاویان نقده، طلایه داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذر کوثر تبریز، میعاد مغان و مقاومت آستارا هم گروه است.   انتهای پیام/م برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در دیدار باقی مانده از هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور، استقلال ملاثانی ۲ بر صفر میزبانش خوشه طلایی را شکست داد. در جدول لیگ دسته یک، استقلال ملاثانی با ۳۳  در رده دوازدهم قرار دارد و خوشه طلایی با ۱۵ امتیاز در انتهای جدول قرار  گرفته است.  

در جدول لیگ دسته یک خیبرخرم آباد با ۶۱، چادرملو با ۵۶ و فجرسپاسی با ۵۵ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • تقویت تیم گلبال مناطق نفت‌خیز جنوب