Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تخلیه دو واحد مسکونی در خانه اصفهان به دنبال گودبرداری غیر اصولی خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه ترک برداشتن و احتمال تخریب دو واحد مسکونی در میدان گلها در منطقه خانه اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۰ و ۲۵ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی و پیشگیری از ایستگاه‌ ۱۸ برای امداد رسانی به این حادثه اعزام شدند، گفت: ترک برداری دو واحد مسکونی جنب این گودبرداری غیر اصولی بسیار خطرناک بود و هر دو واحد مسکونی تخلیه شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: احتمال تخریب این منازل مسکونی وجود دارد و شهروندان باید نسبت به انجام گودبرداری با رعایت استانداردها توجه داشته باشند.

کد خبر 388593

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گود برداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته