Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سیدحسن حسینی، مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران  با اشاره به اینکه سال‌های گذشته تجمع عزاداران حسینی یزد با عنوان حسینیه ایران در روز ۱۳ محرم برگزار می‌شد  امسال  این  اجتماع باشکوه  هفتم محرم در " امیرچخماق "برگزار می شود.

او نسبت به برگزاری این تجمع بزرگ عزاداران، همه در استان یزد اتفاق نظر دارند چرا که هم به لحاظ معنوی و هم به لحاظ تقویت انسجام و وحدت در استان یزد نقش مهمی را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران گفت: طرح هر هیئت یک روحانی می‌تواند نقش بسایر مهمی در پیشگیری از ورود انحراف به مراسم‌های عزاداری استان داشته باشد.

حسینی با بیان اینکه در روز ۱۳ محرم برنامه‌های متعددی در استان یزد برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به ضرورت برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم، برنامه‌ریزی صورت گرفت که این مراسم از امسال در روز هفتم محرم و از ساعت ۱۷ انجام شود.

مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران ادامه داد: اصل برنامه بر این بود که علم‌های متعدد کنار گذاشته شود و همه مردم و عزاداران تحت عنوان یک هیئت به عزاداری بپردازند تا وحدت عزاداران حفظ شود.

او ادامه داد: در نشستی که با هیئت‌های عزاداری داشتیم، اعلام آمادگی کردند که در این مراسم حضور باشکوه داشته باشند و مابقی نشست‌ها هم تا زمان این همایش بزرگ برگزار می‌شود.

حسینی گفت: با توجه به ضرورت جلوگیری از ایجاد مشکل در تردد مردم، امسال این مراسم در خیابان قیام برگزار می‌شود تا مسیر دیگر خیابان‌ها بسته نشود و تجمع به داخل چهار راه کشیده نشود.

انتهای پیام/ص

اجتماع باشکوه عزاداران حسینی ایران در  امیر چخماق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 98 مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی