Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات به مدت چهار روز از ۱۲ شهریور به میزبانی مریوان در سالن آمفی تئاتر نشاط برگزار شد.

 منوچهر نصری افزود: این مسابقات در پایان چهار روز رقابت سخت و نفس گیر با درخشش ورزشکاران کردستانی  به کار خود پایان داد و نفرات و تیم های برتر جهت حضور در تیم ملی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان یادآور شد: در رده نوجوانان تیم کردستان مقام اول، مازندران مقام دوم و تیم استان چهارمحال و بختیاری مقام سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رده جوانان نیز تیم کردستان مقام اول ، مازندران مقام دوم و تیم استان چهارمحال و بختیاری مقام سوم را از آن خود کردند.

نصری گفت: در رده بزرگسالان نیز تیم اصفهان مقام اول، کرمانشاه مقام دوم و تیم استان گیلان نیز مقام سوم را بدست آورد و تیم کردستان در جایگاه چهارم ایستاد.

وی اظهار داشت: در رده پیشکسوتان هم تیم اصفهان مقام اول، کردستان مقام دوم و تیم استان خوزستان مقام سوم را بدست آوردند.

وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات بیش از ۴۴۰ ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند و تیم کردستان نیز با هشت ورزشکار که همگی از مریوان بودند، در این دوره حضوری موفق داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان اضافه کرد: این مسابقات با حضور مجتبی ملکی نائب قهرمان قویترین مردان ایران، رکورددار اسکات جهان و رئیس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی ایران  برگزار شد.   

شهرستان مریوان با جمعیت بیش از ۱۷۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۳۵۴ / ۳۰۳۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره ورزش و جوانان اصفهان باشگاه های کشور تئاتر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی مردان ایران و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک، طی روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور در قالب ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور به میزبانی سالن شهید فهمیده در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان برگزار شد.   با اتمام پیکار‌های بخش مردان این رقابت‎ها، نتایج به شرح زیر اعلام شد:   وزن ۶۰ کیلوگرم ۱- مهدی قره قاش ۲- محمد خسروی ۳- سعید طالبی نیا و محمد کاظم براتی (سوم مشترک)   وزن ۶۶ کیلوگرم: ۱- مجید وحید بریمانلو ۲- علی محمدی بریمانلو ۳- حسن گروهی و حسین پولادی (سوم مشترک)   وزن ۷۳ کیلوگرم: ۱- رضا احمدزاده ۲- الیاس پاکدل ۳- مهران محمدی بریمانلو و احسان مهماندوست (سوم مشترک)   وزن ۸۱ کیلوگرم: ۱- رامین احمدزاده ۲- علی زحمت‌کش ۳- علی عفتی و رضا پارساپور (سوم مشترک)   وزن ۹۰ کیلوگرم: ۱- امید تیزتک ۲- پوریا مهنانی ۳- تورج چناری و امیرمحمد رمضانی (سوم مشترک)   وزن ۱۰۰ کیلوگرم: ۱- مسعود قوی بازو ۲- حامد شاکری ۳- امید ساعدپناه و فردین شاهباز (سوم مشترک)   وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: ۱- علیرضا نیک‌سرشت ۲- محمدرضا وحدانی ۳- فرزین شاهباز و حسن روحانی (سوم مشترک)   همچنین در رده‌بندی تیمی این مسابقات، تیم خراسان رضوی قهرمان شد، خراسان شمالی به مقام دوم رسید و سیستان و بلوچستان در رده سوم ایستاد.   نفرات برتر این مسابقات، خرداد ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام کوماسی در مریوان
  • پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان