Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@06:36:47 GMT

قیمت ظروف پلاستیکی نسبت به پارسال نصف شده

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۹۸۷۵

در حال حاضر کاهش قیمت مواد اولیه تولید محصولات پلاستیکی منجر به کاهش ۵۰ درصدی قیمت ظروف یکبار مصرف نسبت به محرم سال گذشته شده است.

؛مهدی صمدی با بیان اینکه ابتدای امسال قیمت ظروف پلاستیکی حدود ۲۰ درصد افزایش داشت، گفت: از حدود چهار ماه پیش صادرات مواد اولیه پتروشیمی به خارج از کشور محدودتر شده و در نتیجه عرضه این محصولات در داخل کشور بیشتر شده که این فرآیند منجر به کاهش قیمت محصولات پلاستیکی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در حال حاضر کاهش قیمت مواد اولیه تولید محصولات پلاستیکی منجر به کاهش ۵۰ درصدی قیمت ظروف یکبار مصرف نسبت به محرم سال گذشته شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف ایران در ادامه دلیل دیگر کاهش قیمت ظروف یکبار مصرف در ماه محرم امسال را، کاهش نرخ دلار عنوان کرد.

صمدی با بیان اینکه تقاضا برای ظروف پلاستیکی در ماه محرم امسال همچون هر سال بوده و تغییری نکرده است، تصریح کرد: کاهش قیمت مواد اولیه از طرفی باعث کاهش خرید و فروش در بازار می‌شود، اما از طرف دیگر قیمت تمام شده را برای تولیدکنندگان کمتر می‌کند.

این در حالی است که هر ساله در ماه محرم و صفر که مراسم عزاداری در کشور برگزار می‌شود، تقاضای ظروف یکبار مصرف نیز در بازار افزایش می‌یابد و سال گذشته نیز، شاهد افزایش قیمت دو تا سه برابری و کاهش عرضه این محصولات در بازار بودیم که دبیر انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف دلیل آن را کاهش عرضه مواد اولیه عنوان کرده بود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F3c برچسب ها: بازارنیوز ، قیمت ظروف پلاستیکی ، ظرف یک بار مصرف

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازارنیوز قیمت ظروف پلاستیکی ظرف یک بار مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه کاهش یافت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با نهصد و هفتاد هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۴۳ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با ۱۸۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، ۴۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه در بازار تهران امروز ۲۵ میلیون و هشتصد هزار تومان و ربع‌سکه ۱۵ میلیون و هشتصد هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز ۷ میلیون و نود هزار تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز جاری در بازار طلای تهران ۳ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته ۳۳ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازار‌های جهانی نیز با افزایش ۵ دلاری به ۲ هزار و ۳۹۳ دلار رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید/ مدیریت مصرف آب ضروری است
  • راهکارهای علمی و درست برای کاهش وزن
  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه