Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@00:03:15 GMT

قیام امام حسین(ع) در راستای تقویت اصل دین اسلام بود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۲۹۹۳۲

قیام امام حسین(ع) در راستای تقویت اصل دین اسلام بود

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر عباسی، امام جمعه قوشچی، ظهر امروز، ۱۵ شهریورماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قوشچی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان اهل بیت نسبت به تقویت نهاد خانواده توصیه و تشویق نمودند، زیرا خانواده اهمیت بسیار بالایی در اسلام دارد، چنانچه در روایات نیز به اهمیت این موضوع اشاره شده و در روایات آمده که بهترین بنیان که در روی زمین ایجاد شده، بنیان خانواده و بدترین حلال در پیش خداوند طلاق است و چنین نیست که با هر وسیله‌ای بتوان به‌راحتی نهاد خانواده را از بین برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مداحان در مدیحه‌سرایی وظیفه دارند پیام‌ها و آرمان‌های کربلا را به مردم برسانند و این مسئله مهم خانواده باید یکی از مسائلی باشد که هم در شعر و هم مدیحه‌سرایی انجام شود و هم در مجالس مداحی به آن اشاره گردد و بسیار موردتوجه باشد، زیرا اکنون دشمنان اسلام تمام سعی خود را در جهت از بین بردن نهاد خانواده انجام می‌دهند.

عباسی تصریح کرد: شیطان نسبت به همراه کردن افرادی که در یک خانواده منسجم و وفادار زندگی می‌کنند، ناامید و مایوس است و در یک خانواده که برادر نسبت به برادر و خواهر خود وفاداری و غیرت و احساس مسئولیت دارد، مشکلاتی همچون اعتیاد و گمراهی و سایر بلایا به راحتی راه نمی‌یابد.

وی بیان کرد: قیام امام حسین(ع) در راستای تقویت اصل دین اسلام بود و امروز یکی از راه‌های تقویت اسلام، تقویت بنیان خانواده اسلامی و مسلمان است، به‌طوری‌که فرزندان در این خانواده با آموزه‌های اسلام و امام حسین(ع) بزرگ و تربیت شوند.

امام جمعه قوشچی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای تخریب بنیاد خانواده افزود: یکی از تهدیدهای بنیان خانواده شبکه‌های ماهواره‌ای است که از سوی استکبار جهانی آمریکا و انگلیس به‌صورت شبانه‌روز در تلاش است که بنیان خانواده‌ها را از بین ببرد و اگر موفق به این کار شود، به‌راحتی می‌تواند اسلام را نیز از بین ببرد و ما باید با آگاهی، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن نماز جمعه قوشچی محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: بخش تعاون یکی از فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است و در راستای شعار سال باید بخش تعاونی تقویت شود، سال گذشته حوزه تعاون روستایی شهرستان همدان در زمینه توزیع میوه و کالاهای اساسی عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌ها نقش اساسی در اشتغال‌زایی دارند و اجرای طرح «هر تعاونی یک طرح اشتغال‌زایی»، کمک بزرگی به توسعه و فعال شدن تعاونی‌ها است.

وی افزود: با ارزیابی و برنامه‌ریزی تعاونی‌ها باید تلاش شود زمینه تولید و اشتغال‌زایی را فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خاطرنشان کرد: تعامل بخش دولتی، تعاونی و خصوصی کمک بزرگی به توسعه اقتصادی کشور است و باید از ظرفیت‌های خوب همدان در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در تعاونی‌ها استفاده شود.

ربانی‌مهر اضافه کرد: بخش تعاونی از سیاست‌های اصلی و راهبردی کشور در راستای توسعه اقتصادی است، باید از بخش تعاون رفع مظلومیت شود تا بتوان مردم را به مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های بخش تعاون تشویق کرد.

کد خبر 746798

دیگر خبرها

  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای مردمی‌سازی اقتصاد یزد