Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای بر تشکیل گردان دفاعی در حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود؛ کلاس آموزش سلاح کلاشینکف و کلت کمری در پایگاه بسیج صف معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود توسط مربی آموزش نظامی حوزه برگزار شد.
در این کلاس بسیجیان خواهر و برادر پایگاه صف بصورت تئوری و عملی با کارکرد این دو سلاح آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است با توجه به ابلاغیه جدید سازمان بسیج یک گردان دفاعی در حوزه‌های بسیج ادارات شهرستان‌ها در راستای ارتقا سطح آمادگی دفاعی کارکنان دولت تشکیل شده است. /files/fa/news/1398/6/15/2409258_655.jpg /files/fa/news/1398/6/15/2409259_979.jpg /files/fa/news/1398/6/15/2409260_603.jpg /files/fa/news/1398/6/15/2409261_865.jpg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حسین خیاط

با توجه به تجربیات توان و تعهد خدمتی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان تعیین می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها استعداد و توان نیرو‌های متعهد دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • ۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • از دوران وابستگی تا روزگار سرافرازی
  • شهرستان رزن در حوزه آب نیاز به توجه ویژه دارد
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر