Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:50:44 GMT

برخورد دو جنگنده بمب‌افکن سوخو-۳۴ در روسیه

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۰۹۹۶

برخورد دو جنگنده بمب‌افکن سوخو-۳۴ در روسیه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دو فروند جنگنده سوخو-۳۴ در حین پرواز آموزشی در آسمان روسیه با هم برخورد کردند.

شبکه تلویزیونی آر یی ان روسیه گزارش داد در حین پرواز تمرینی در منطقه لیپیسک، دو فروند جنگنده بمب افکن سوخو- ۳۴ با هم برخورد کردند. بنا به گزارش رسانه‌های روسیه، خلبانان موفق به فرود آوردن هر دو جنگنده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، برخورد این دو جنگنده به دلیل از دست دادن دامنه دید خلبانان آن‌ها نسبت به جنگنده‌ها بوده است. یک منبع ناشناس به شبکه تلویزیونی آر یی ان گفت پس از برخورد بال جنگنده پیشرو به قسمت میانی کابین و بال جنگنده دیگر، علیرغم تلاش دو جنگنده برای فاصله گرفتن هم، برخوردی دیگری بین آن‌ها بوجود آورد. در این لحظه تکه‌های آهن به موتور یکی از جنگنده‌ها وارد شد.

بنا به گزارش اسپوتنیک، در این حادثه کسی دچار جراحت نشد. اما هر دو جنگنده دچار آسیب جدی شدند. کابین، موتور و بدنه یکی از جنگنده‌ها و بال یکی دیگر از جنگنده ها، که شامل تجهیزاتی سیستم مقابله الکترونیکی بود، دچار آسیب شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 بوستون داینامیکس یک نسخه از روبوداگ را با شعله افکن مایع رونمایی کرده که عملکرد وحشتناکی دارد. عملکرد این ربات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن