Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: کاهش محسوس قیمت سهام مربوط به شرکت‌های بازار پایه است و از امروز در حال تعدیل است. ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

زهرا دفتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه منفی یا مثبت شدن سود سهام طبیعی است و موضوع غیرعادی در بازار رخ نداده است اظهار داشت: کاهش سود در بازار بورس محسوس‌تر بود اما باز هم این موضوع غیرطبیعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این کاهش محسوس بیشتر مربوط به شرکت‌های بازار پایه بوده است عنوان کرد: با توجه به اینکه قرار است مقررات جدیدی در بازار پایه اعمال شود کاهش محسوس قیمت در شرکت‌های این بازار رخ داد.

دفتری با بیان اینکه قرار است در بازار پایه شکل معامله تغییر کند گفت: در گذشته شرکت‌های بازار پایه تا 10 درصد مثبت و 10 درصد منفی اجازه نوسان داشتند و اکنون دامنه به سه درصد مثبت و درصد منفی تغییر یافته است و این یک مورد از موارد تغییر معامله در بازار پایه است.

معاملات بازار پایه به تعادل رسید، بورس مثبت شدکلیت بازار سرمایه تحت تاثیر بازار پایه/ اطلاع‌رسانی مقدم بر اِعمال قانون باشدفروشندگان بازار پایه متضرر می‌شوند/ مزیت دستورالعمل جدید بازار پایه برای سهامداران

وی بیان کرد: در بازار جدید شرکت‌ها براساس ریسک‌پذیری در بازار قرمز، زرد و نارنجی تقسیم‌بندی می‌شوند که بیشترین ریسک مربوط به بازار قرمز و در مراحل بعد نارنجی و زرد است. 

دفتری با اشاره به اینکه همین موضوع سبب شد که بازار پایه منفی شود افزود: امروز به نظر می‌رسید که این کاهش قیمت به طور تقریبی به اتمام رسیده اما ممکن است تا یکی دو روز آینده به صورت محدود وجود داشته باشد.  

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه این کاهش قیمت تا 25 شهریور و اعمال قوانین جدید بازار پایه رفع می‌شود گفت: این کاهش قیمت در کلیت بازار یک روز تأثیر منفی داشت اما بازار در مجموع روند صعودی دارد. 

انتهای پیام/ ع

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت افغانی افغانستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۹۸ تومان است که نسبت به روز گذشته ۶ تومان (۰.۶۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۹۰۴ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که افغانی افغانستان که در بازار آزاد دیروز به ۹۰۴ تومان رسیده بود.

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۶ تومانی (۰.۶۷ درصد) به ۸۹۸ رسید. بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۹ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۹۸ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۲.۳۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۸.۴۷ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد