Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران درخواست تحریم شهردار تهران را از سوی سفیر امریکا در آلمان، نشانه پریشانی مدعیان آزادی در دنیا عنوان کرد.

به گزارش روز جمعه مجید فراهانی با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود به موضوع درخواست تحریم شهردار تهران از سوی سفیر آمریکا در آلمان اشاره کرد.

وی نوشت: «درخواست تحریم شهردار تهران به عنوان مدیر غیر دولتی از سوی سفیر آمریکا در آلمان که اساساً در تاریخ بی سابقه است، نشانه روشنی از بی قانونی، سراسیمگی و پریشانی مدعیان منزوی آزادی در دنیاست که منطق ملت ایران و شنیدن صدای آن را سنگی بر شیشه عمر گردن کلفتی های خود می دانند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چندی پیش رسانه ها خبر دادند که شهردار تهران به همراه هیاتی متشکل از یک نفر از اعضای شورای شهر تهران و چند تن از مدیران تخصصی شهرداری دوشنبه ۱۱ شهریور راهی اتریش و پس از آن آلمان می شود.

این سفر بنا به دعوت مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) و همچنین دعوت همتایان خود در شهرهای وین و برلین انجام می‌شود.

شهردار تهران در این سفر، ابتدا در اجلاس یونیدو با عنوان «پلی برای شهرها و ایجاد ارتباط میان شهرها از طریق تکنولوژی‌های نسل جدید» که در مقر سازمان ملل در وین برگزار می شود، حاضر خواهد شد.

حناچی در این اجلاس در پنل تخصصی و میزگرد شهرداران سخنرانی خود را ارائه می دهد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: طرح بازسازی این حسینیه در سازمان نوسازی شهر تهران تصویب شده بود و مقررشد از ۱۴ اردیبهشت با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، مرحله اول بازسازی این حسینیه آغاز شود.

وحیدرضا انارکی افزود: این حسینیه را که قدمتی بیش از ۲۰۰ سال دارد و در آثار ثبت ملی کشور ثبت شده است، حاج سید ابراهیم تقوی معروف به «اخوی» در زمان فتحعلی شاه قاجار در محله عودلاجان تهران احداث کرده که به مرور زمان به تکیه «سادات اخوی» معروف شده است و وارثان این حسینیه طی چند نسل متوالی تلاش کرده‌اند که میراث نیاکان به همان شکل و شمایل با سنت‌های باقیمانده حفظ شود.

شهردار منطقه ۱۲ گفت:این تکیه تاریخی که علاوه بر ظرفیت مذهبی جزوی از تاریخ کشور نیز محسوب می‌شود در سه مرحله شامل اجرای کانال زه کش، مقاوم سازی ایوان شرقی و مرمت‌های جزیی و تاسیساتی به کمک سازمان نوسازی شهر تهران بازسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه