Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:23:22 GMT

یزد | دشمن توان رویارویی با قدرت دفاعی ایران را ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۴۴۳

یزد | دشمن توان رویارویی با قدرت دفاعی ایران را ندارد

فرمانده پدافند هوایی استان یزد با بیان اینکه دشمن توان رویارویی با قدرت نظامی و دفاعی ایران را ندارد گفت: کوچک‌ترین حرکت اشتباه دشمن با سیلی بسیار سخت ایران روبرو می‌شود. ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سرهنگ محمد دشت‌آبادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد با تسلیت ایام محرم الحرام به مردم «حسینیه ایران» اظهار داشت: با فرارسیدن ایام محرم، بانگ کاروان وفا، ایثار، شجاعت، جوانمردی و ظلم ستیزی به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پدافند هوایی استان یزد تصریح کرد: محرم می‌آید تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد را در جهان هستی طنین افکنده و طلسم استکبار را در هم بشکند.

وی خاطرنشان کرد: وسوسه خناسان و خدعه اقواگران را خنثی کرده و شعار هیهات من الذله را عملی کرده و پرچم نهضت حسینی را به اهتزاز درآورد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: صبر خانواده‌های شهدا دشمنان نظام را به ستوه آورده استفرمانده کل سپاه در بوشهر: ایران قتلگاه تحریم اقتصادی دشمن شده است/ همه آرزوی رئیس جمهور آمریکا چند دقیقه مذاکره با یک مقام ایرانی استسرلشکر سلامی:نقطه اصلی تهاجم دشمن ایمان مردم است

دشت آبادی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تجربه فراز و نشیب‌های فراوان به کمال رشد و بلوغ خود رسیده و در این چهار دهه ملو از شور، حماسه، عقلانیت و معرفت بود و اکنون ملت ما با  اتحاد و همدلی و توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب در سند راهبردی گام دوم انقلاب، مستحکم‌تر از همیشه به سوی آرمان‌های متعالی خود پیش می‌رود.

فرمانده پدافند هوایی استان یزد ادامه داد: در طول 40 سال گذشته، یزدیان زمانه و قدرت‌های استکباری و زیادی‌خواه که چهارچوب‌های فکری آزادی خواهانه انقلاب اسلامی را در تضاد منافع خود در منطقه و جهان می‌دیدند و خود را گرفتار ریشه‌های در هم تنیده درخت تنومند انقلاب احساس می‌کردند، عزم خود را جزم کردند تا با اعمال فشارها حرکت انقلاب را متوقف و آن را به شکست بکشانند.

وی افزود: در سال‌های اخیر، دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، با دو لبه قیچی توطئه اقتصادی با استفاده از تحریم‌ها و ایجاد انفعال و نارضایتی در کشور و همچنین تهدید نظامی، ترور، ایجاد آشوب و اغتشاش، ایران هراسی، جنگ نرم، رسانه ای و دیپلماسی، به دنبال ایجاد تنگنا برای مردم، تغییر رفتار نظام و حتی براندازی بودند تا بتوانند هیمنه از دست رفته خود را بازگردانند.

دشت آبادی خاطرنشان کرد: این در حالی است که مردم ما با الگو‌گیری از امام حسین(ع) مرد میدان هستند و همیشه توانسته‌اند از تهدیدها فرصت بسازند و ظرفیت‌های نهفته را شکفته کرده و به پیشرفت برسند.

فرمانده پدافند هوایی استان یزد ادامه داد: این ملت همواره در برابر هر گونه دشمنی و تعدی با مقاومت ایستادگی کرده و در مسیر پیشرفت، استقلال و حفظ آرمان‌های انقلاب با جدیت حرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم ما نشان دادند اگر لازم باشد با نثار جان و مال خود پرچم مقدس کشورمان را بر قله‌های رفیع عزت حفظ می‌کنند و با شهادت اوج ایثار خود را به نمایش می‌گذارند.

دشت آبادی تصریح کرد: ایران اسلامی به دنبال جنگ افروزی نیست ولی اگر دشمن دست از پا خطا کند، پایان مخاصمه در اختیار آنها نخواهد بود و سیلی بسیار سخت و سنگینی از ملت ایران می‌خورد.

فرمانده پدافند هوایی استان یزد خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چندسال اخیر به همت دانشمند داخلی و برنامه‌ریزی‌های دقیق، با وجود همه کاستی‌ها و محدودیت‌ها، توانسته در حوزه طراحی و سازندگی و تامین نیازمندی‌های دفاعی در اکثر حوزه‌ها به خوداتکایی و خودکفایی برسد.

انتهای پیام/ ع

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیرو‌های مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بروز‌ترین و مجهز‌ترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده ایم.   وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.   فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و خاطر نشان کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت