Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@15:49:54 GMT

حدادی روی سکوی دایموند لیگ می ایستد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۴۷۲

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، تا ساعاتی دیگر مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی دایموند لیگ در شهر بروکسل بلژیک آغاز می‌شود و احسان حدادی تنها نماینده پرتاب دیسک قاره آسیا در جمع برترین پرتابگران جهان برای کسب سکو و جایزه این رقابت‌ها به رقابت خواهد پرداخت.

حدادی پس از پشت سر گذاشتن اردوهای آماده‌سازی در کالیفرنیا، چین و فنلاندزیر نظر مک ویل کینز مربی آمریکایی و ایگور مزگوف فیزیوتراپ و ماساژورش، نتایج خوبی را به ثبت رساند و امشب برای اثبات برتری بی‌چون و چرای خود در قاره کهن، برای شکست حریفانش در دنیا نیز خیز برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتابگرانی چون دانیل استال از سوئد، فدریک دیکرز از جاماییکا، لوکاس شیدینگر از اتریش، پیوتر مالاچوفسکی از لهستان و اولا استونس از نروژ توانسته‌اند در طول مسابقات دایموند لیگ و رقابت‌ها اروپا نتایج مطلوب و قابل توجهی به ثبت برسانند.

از آنجا که ستاره پرتاب دیسک آسیا بارها با پرتاب‌های دینی‌اشدر عین ناباوری رکوردهای غیر قابل پیش بینی را به ثبت رسانده، امشب همگان را برای درخشش در دایره پرتاب دیسک دایموند لیگ بروکسل چشم انتظار گذاشته تا شاهد یکی دیگر از درخشش‌های حدادی ایران در دنیا باشند.

احسان حدادی پس از پایان مسابقات امشب راهی بلاروس می‌شود تا ادامه تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آغاز کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: احسان حدادی فدراسیون دوومیدانی پرتاب دیسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ریکرو بانوان کشورمان امروز برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان تمرینات خود را در زمین مسابقات برگزار کرد.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم ملی ریکرو بانوان را تشکیل می‌دهند.

مهسا بدخشان به عنوان مربی ریکرو و سونگ چیل هونگ نیز به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد