Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:28:29 GMT

بازگشت ادن هازارد؛ بهترین خبر برای زیدان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۵۲۲

بازگشت ادن هازارد؛ بهترین خبر برای زیدان

ادن هازارد که پیش از اولین بازی رسمی رئال در فصل جاری مصدوم شده بود، امروز به تمرینات گروهی برگشت.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد ستاره بلژیکی که تابستان امسال با قراردادی به ارزش 100 + 30 میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست، قبل از بازی با سلتا دچار مصدومیت همسترینگ شد و بازی با وایادولید و ویارئال را هم از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقفه بازی های ملی این فرصت را به او داد تا بتواند با رسیدن به مرز آمادگی برای بازی مقابل لوانته در فهرست زیدان قرا بگیرد و همینطور هم شد.

 

 

 

 

هازارد که در روزهای اخیر انفرادی تمرین می کرد، امروز به تمرینات گروهی اضافه شد و مرحله اول تمرین را بدون مشکل پشت سر گذاشت. او البته بنا به صلاحدید زیدان در مرحله دوم تمرین حاضر نشد و انفرادی تمرین کرد. خامس رودریگز دیگر مصدوم رئال نیز شرایط مشابه ادن هازارد داشت. به نظر می رسد که هر دو هیچ مشکلی برای بازی شنبه هفته بعد برابر لوانته نداشته باشند. رئال در غیاب هازارد و خامس رودریگز تیم سرحال و مورد انتظار هوادارانش نشان نداده است.

همچنین براهیم دیاز نیز امروز بدون مشکل تمرین کرد ولی ایسکو فعلا شانس حضور در مرینات گروهی را پیدا نکرده و انفرادی تمرین می کند. آسنسیو هم که احتمالا کل فصل را از دست داده، زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار داشت و امیدوار است بتواند به چند بازی انتهای فصل برسد.

 

رئال مادرید خامس رودریگز ادن هازارد بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید خامس رودریگز ادن هازارد بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه ۳-۲ بارسلونا را شکست دهند. شاگردان ژاوی هرناندز در این دیدار دو بار جلو افتادند اما درنهایت این رئال بود که هر دو بار به بازی برگشت و درنهایت با گل جود بلینگام به پیروزی رسید. کارلو آنچلوتی در صحبت‌های پس از بازی‌اش، نظراتش در مورد بازی را اظهار کرد.

پیروزی ۳-۲؟
ما توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم، دو بار نیاز داشتیم که بازی را برگردانیم و توانستیم. تا آخرین قطره انرژی در یک هفته که فراموش‌نشدنی بود، به موفقیت رسیدیم.

هفته‌ای عالی برای رئال؟
دو بازی سخت داشتیم، ما اکنون در موقعیت خوبی برای مقطع آخر فصل قرار داریم. فکر می‌کنم با همدیگر می‌توانیم به دستاورد مثبتی در این فصل برسیم. قهرمانی لیگ بسیار نزدیک‌تر است.

بهترین لحظه بازی؟
آخرین لحظه. گل جود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. هفته‌ای فراموش‌نشدنی بود.

تعویض وینیسیوس؟
یک تعویض تاکتیکی بود. او خودش راضی نبود و می‌خواست بازی کند.

درخشش واسکز؟
بازیکنی بسیار مهم. او با کارواخال که یکی از بهترین‌های جهان است رقابت می‌کند. دنی می‌توانست بازی کند اما لوکاس در فرم بسیار خوبی است.

بارسلونا مستحق برد بود؟
خب بیایید ببینیم، شاید فقط یک مساوی. این هم برای ما برای قهرمانی لالیگا بد نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد