Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@11:48:47 GMT

مسئولین مقابل فساد دشمنان هوشیارانه عمل کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۶۱۲

مسئولین مقابل فساد دشمنان هوشیارانه عمل کنند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ححت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: ایستادگی علیه جبهه استکبار یکی از پیام های حماسه عاشورا است بطوری که اگر جبهه مقاومت در طول تاریخ وجود داشت باید اکنون هم تشکیل شود و برگرفته از پیام عاشورا به دفاع از دین پرداخته و امر به معروف و نهی از منکر را ترویج دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:امر به معروف و نهی از منکر یکی از نشانه های ارزشمند عاشورا و حماسه حسینی است بطوری که این دو مقوله می‌تواند از فساد در جامعه جلوگیری کند.

وی با گلایه بر اینکه زنان با بدحجابی در جامعه دیده می شوند ادامه داد: باید مقابل این بی حجابان ایستاد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مردان با غیرت ما در صحنه های جنگ حضور یافتند و از خاک و ناموس خود دفاع کردند اکنون جواب این همه رشادت بدحجابی نیست، مسئولین با اینگونه بدحجابی ها مقابله کنند و به افراد تذکرهای لازم را بدهند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی یادآور شد: امروز مادران، فرزندان خود را به روی دست گرفتند تا دشمن بداند این اعتقاد و محبت به اهل بیت ریشه در جان و دل ما دارد.

وی افزود:دیپلماسی ما باید انقلابی باشد نه التماسی. امام حسین (ع) به ملت خود آموخت در مقابل فتنه های دشمنان ایستادگی کنیم و با آنان بجنگیم و اجازه ندهیم دشمنان بر ما حکومت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ۱۷ شهریور روز جمعه خونین در تاریخ انقلاب اظهارکرد: در کتاب های تاریخ روز ۱۷ شهریور را به روز خونین تشبیه کرده اند، نباید به بهانه‌های واهی و کوچک از انقلاب دور شویم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به انجام رسیده است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستاهای استان نیازمند تأمین و جاگذاری تعداد ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

وی افزود: مأموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ پروژه آب روستایی، ساخت تعداد ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

کد خبر 6085501

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند