Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:58:09 GMT

دلیل شکست مذاکرات بارسا و یوونتوس برای راکیتیچ

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۱۸۵۰

دلیل شکست مذاکرات بارسا و یوونتوس برای راکیتیچ

ایوان راکیتیچ تا روز آخر نقل و انتقالات شانس ترک بارسا را داشت اما در نهایت انتقال او به یوونتوس عملی نشد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ایوان راکیتیچ یکی از بازیکنانی بود که در طول نقل و انتقالات تابستانی کانون شایعات مختلف بود. از یک سو بارسلونا قصد داشت او را وارد پروسه نیمار کرده و راهی پی اس جی کند و از سوی دیگر او با این موضوع مخالف بود و قصد داشت به یوونتوس برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راکیتیچ در روزهای پایانی نقل و انتقالات با یوونتوس به توافق نیز دست یافت و تصور می کرد در نهایت راهی تیم تیم خواهد شد اما مذاکرات بارسا و یووه به بن بست خورد.

 

 

 

 

دو هفته مانده به اتمام نقل و انتقالات بود که فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس در دفتر باشگاه بارسلونا حاضر شد. هدف او مذاکره برای جذب راکیتیچ بود. او بازیکنانی را برای معاوضه پیشنهاد داد ولی بارسلونا فقط در صورتی که یوونتوس حاضر به واگذاری فدریکو برناردسکی هافبک ملی پوش 25 ساله می شد با انتقال راکیتیچ موافقت می کرد.

در ابتدا یوونتوس با این پیشنهاد موافقت کرد و با خود راکیتیچ نیز به تواق نهایی رسید اما یک روز به اتمام نقل و انتقالات و در حالی که ستاره کروات آماده رفتن به تورین بود، اعلام کرد که 23 میلیون یورو نیز از بارسلونا می خواهد.

در بارسلونا اما بر این اعتقاد بودند که هرچند بین دو بازیکن شش سال اختلاف سنی وجود دارد ولی سطح کیفی آنها قابل مقایسه نیست؛ ضمن اینکه ارزش دو بازکین در ترانسفرمارکت نیز 40 میلیون یورو تخمین زده شده بود. در نهایت بارسلونا حاضر نشد 23 میلیون یوروی مدنظر یووه را پرداخت کند و مذاکرات به بن بست خورد.

 

 

یوونتوس بارسلونا فدریکو برناردسکی ایوان راکیتیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا فدریکو برناردسکی ایوان راکیتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، بارتومئو بین سال های 2014 تا 2020 رئیس بارسا بود و به دلیل مدیریت ناکارامد خود بارسا را در دوران پاندمی کرونا تا مرز ورشکستگی نیز برد. در نهایت او استعفا داد تا انتخابات ریاست بارسلونا زودتر برگزار شود و خوان لاپورتا جای او را گرفت.

بارتومئو را مسبب وضعیت فعلی بد اقتصادی بارسلونا می دانند اما او همیشه از سیاست هایش دفاع کرده است. بارتومئو را متهم می کنند بازیکنانی متوسط با هزینه و دستمزد بسیار بالا را می خرید و همین به بارسلونا ضربه زد.

بارتومئو در مصاحبه جدید خود گفت برکنار زوبی زارتا در ابتدای سال 2015 اشتباه بزرگ او بود. او کسی را اخراج کرد که در سال 2014 انریکه را به عنوان مربی منصوب کرد و هفت خرید خوب از جمله لوئیس سوارز، تراشتگن و ایوان راکیتیچ برای باشگاه انجام داد.

بارتومئو گفت: «رئیس ها هیمشه تصمیمات درست نمی گیرند و بله، فکر می کنم در اخراج زوبی زارتا اشتباه کردم. اگر به عقب برگردم هرگز چنین تصمیمی نمی گیرم. روزهای پرتنشی بود و لوئیس انریکه با برخی بازیکنان مشکلاتی داشت. در آن مقطع تصمیم گرفتم مدیر ورزشی و مدیر عامل را قربانی کنم ولی بهتر بود اختلافات را از بین می بردم. برکناری زوبی زارتا به خاطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه از سوی فیفا نبود. مشکل در واقع داخلی بود.»

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!