Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@16:17:24 GMT

داستان بازنشستگی مسی/ پسر اسطوره‌ی برزیل جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۲۱۷۰

داستان بازنشستگی مسی/ پسر اسطوره‌ی برزیل جان باخت

از شایعات بازنشستگی مسی تا درگذشت پسر کافو، اسطوره‌ی فوتبال برزیل و بر عهده گرفتن هدایت بوکس چین توسط یک ایرانی، مهم خبرهای ورزشی جهان در هفته گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان، به شرح زیر است:

*پیکه درباره مسی و آینده‌اش با توجه به گزارش‌های اخیر درباره بند خروج قرارداد او از بارسا گفت: لئو این حق را بدست آورده که بتواند درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم او تا وقتی 40 ساله می‌شود در بارسا بماند.
خود مسی هم اعلام کرده جایی بهتر از بارسلونا پیدا نمی کنم

*رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل که پاسپورتش در این کشور توقیف شده و به همین خاطر قادر به ترک برزیل نیست، در اقدامی عجیب در چنین شرایطی، به عنوان سفیر گردشگری برزیل منصوب شد

*وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی می‌گوید انتقال ایکاردی به پاری سن ژرمن آسی بوده که او در آستینش نگه داشته بوده و در بهترین زمان ممکن رو کرده تا بهترین نتیجه برای شوهرش بدست آید.

*تیته، سرمربی تیم ملی برزیل از نیمار، ستاره ملی‌پوش تیمش به عنوان بازیکنی توقف‌ناپذیر یاد کرده و می‌گوید در دنیای فوتبال تنها لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از او بهتر هستند.

*ویرژیل فن‌دایک ستاره هلندی لیورپول با حمایت از هموطنش ماتیس دی‌لیخت که بعد از شروع نه چندان خوب در یوونتوس مورد انتقاد قرار گرفته می‌گوید او همیشه خونسردی‌اش را حفظ می‌کند.

*دیگو مارادونا بعد از منصوب شدن به عنوان سرمربی باشگاه آرژانتینی خیمنازیا گفت با تمام وجود و با جان و دل برای این تیم تلاش کرده و از هیچ فداکاری‌ای دریغ نخواهد کرد.

*تنها یک سال و نیم بعد از انتقال فیلیپ کوتینیو از لیورپول به بارسلونا، این ستاره برزیلی در لیست فروش آبی اناری ها قرار گرفت و در نهایت با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شد. اما نشریه مارکا مدعی شد بارسلونا تابستان امسال فیلیپه کوتینیو را به منچسترسیتی پیشنهاد داده ، اما پپ گواردیولا شانس خرید این هافبک برزیلی را رد کرده است

*امید غلامزاده با مسئولین تکواندو چین تایپه برای مربیگری تیم ملی این کشور تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به توافق رسیده است. وی که مدال‌های طلا، نقره و برنز رقابت‌های جهانی، جام جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارد از ابتدای ماه آینده میلادی کار خود را تیم ملی این کشور آغاز می‌کند.

*چهاردهمین دوره جام‌جهانی والیبال از 9 مهرماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد. ژاپنی‌ها برای دوازدهمین بار متوالی (از سال ۱۹۷۷) میزبان این مسابقات خواهند بود.فدراسیون جهانی والیبال جوایز جام‌جهانی را اعلام کرد که به این ترتیب 2 میلیون دلار بین تیم‌های برتر تقسیم خواهد شد.

*تیم ملی بوکس ایران با ۶ بوکسور برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ روسیه، تهران را به مقصد مسکو ترک‌ کرد تا از آنجا راهی شهر یکاترینبورگ (میزبان رقابت‌های جهانی) شود.

*در حالی که گفته می‌شد تراکتور تبریز به دنبال جذب بنژامین موکانژو، بازیکن فرانسوی- کامرونی است، اکنون خبر می‌رسد او مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته و تاکنون مذاکراتی میان ۲ طرف انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او ظرف چند روز آینده به استقلال تهران خواهد پیوست.

*پسر ۳۰ ساله کافو، اسطوره برزیلی درحال بازی کردن فوتبال دچار حمله قلبی شده و از دنیا رفت. او کمی قبل از آن گفته بود که حال عمومی‌اش خوب نیست.

کد خبر 388625

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزش جهان برزیل بسته خبری ورزشی لیونل مسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار در برنامه فوتبال برتر خود را به عنوان یک سرمربی خوش صحبت و خوش مصاحبه نشان داد و در بخشی از این گفتگو در مورد محل زندگی خود (ایالت ریو گرانده) نیز صحبت کرد.

ویدئو: 330725

او در این خصوص گفت: من اهل جنوب برزیل هستم و تقریبا ۴۰۰ کیلومتر با مرز فاصله داریم.

اوسمار در پاسخ به این سوال که در محل زندگی او چه فوتبالیست مشهوری حضور داشته، عنوان کرد: رونالدینیو گائوچو.

سرمربی برزیل درباره یکی از شاگردان مشهورش نیز اینطور صحبت کرد: من آلیسون بکر را از خانه‌اش آوردم که در اینترناسیونال بازی کند. من خودش و برادرش آوردم و فوتبال‌شان با من شروع شد.

دیگر خبرها

  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • چرا دیوید تیلور باخت، اما نه به حسن یزدانی؟
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • «ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی
  • در روز بازگشت حسن یزدانی چرا تیلور باخت؟
  • چرا دیوید تیلور باخت؟
  • در روزی که حسن یزدانی به تشک برگشت؛ چرا جادوگر باخت؟
  • طعنه ستاره WWE به وین رونی در حضور او؛ چه بلایی سرت آمده؟!