Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@03:46:09 GMT

آموزه‌های مکتب عاشورا الگوی همگان باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۲۳۹۶

آموزه‌های مکتب عاشورا الگوی همگان باشد

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه تصریح کرد: پیشنهاد  مذاکره آمریکا با ایران به خاطر بلعیدن ایران است و بحث مذاکره برجامی هم نوعی اتمام حجّت بود.

حسینی اضافه کرد: سرانجام همین برجامی که قبله آمال گروه ۱+۵ بود موجب رسوائی آنها و آشکار شدن چهره زشت آمریکای پیمان شکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ابرکوه خاطر نشان کرد: وقتی معلوم شد اروپا هم بازی با برجام را در دستور کار دارد و عملاً در کنار آمریکا است بهترین گزینه ایران ، خروج گام به گام از تعهدات برجامی بود و امروز به لطف خدا گام سوم را با قدرت بر می دارد  .

وی افزود: گرچه گام های اوّل و دوّم می‌توانست محکمتر از این برداشته شود امّا در همین حّد نیز ایران موفق به برهم زدن توهم دشمن شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۱۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خطبه های نماز جمعه عاشورا گروه ۱ ۵ یزد آمریکا قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی ارتش مستقر در آران و بیدگل  با اشاره به رونمایی کتاب  سه نسل از یک مکتب گفت: این کتاب به همت یکی از افسران ارتش ساکن در این شهرستان تالیف و در هزار نسخه چاپ و منتشر شده است.
سرهنگ حیدر معظمی گودرزی وی افزود: کتاب سه نسل از یک مکتب در ۹۶ صفحه به بیان خاطرات و معرفی شهید شمس آبادی (عامل ترور شاه در کاخ مرمر)، سردار شهید صیاد شیرازی و سردار شهید قوطاسلو پرداخته است.
 خبر دیگر از آران و بیدگل اینکه در آیینی ضریح مطهر امامزاده قاسم بن علی النقی (ع)  غبارروبی و عطرافشانی شد.
در این آیین بیش از ۶۸۰ میلیون ریال از کمک‌های اهدایی جمع آوری و به حساب مخصوص آستان امامزاده واریز شد تا در امور فرهنگی، عمرانی و خدماتی آستان مقدس هزینه شود.

دیگر خبرها

  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همگان اثبات شد
  • سپاه پاسداران با اقدامات تلافی‌جویانه علیه اسرائیل دل همگان را شاد کرد
  • رسانه ملی در پیوند قشرهای مختلف با آموزه‌های اسلامی در نوروز خوش درخشید
  • مبارزه با سن گندم در مزارع شهرستان ابرکوه
  • چهار روایت معتبر از سبک زندگی با آموزه های قرآنی
  • حمله ما به رژیم صهیونیستی فقط در حد یک تنبیه بود
  • عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت