Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - چین در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۶۷۳.۵ میلیون کاربر در شبکه‌های اجتماعی مختلف داشته در حالی که کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری استاتیستا، پیش‌بینی کرده‌اند که این رقم در سال ۲۰۲۳ میلادی به عدد ۸۰۰ میلیون کاربر خواهد رسید.
کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا به تازگی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی را در برخی از کشورها تا سال ۲۰۲۳ میلادی پیش‌بینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 به گزارش ایتنا از ایسنا، به تازگی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا برآورد و اعلام کرده‌اند که تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای منتخب جهان در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ میلادی شاهد یک روند رو به رشد و افزایش نسبی بوده است که این میزان در برخی از کشورها نظیر چین، هند و ایالات متحده آمریکا قابل ملاحظه‌تر بوده است.

اطلاعات زیر به مقایسه و پیش‌بینی تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای منتخب در جهان در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ میلادی می‌پردازد:
چین در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۶۷۳.۵ میلیون کاربر در شبکه‌های اجتماعی مختلف داشته در حالی که کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری استاتیستا، پیش‌بینی کرده‌اند که این رقم در سال ۲۰۲۳ میلادی به عدد ۸۰۰ میلیون کاربر خواهد رسید.

تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در هند در سال گذشته میلادی ۳۲۶.۱ میلیون کاربر بوده که برآورد می‌شود تا سال ۲۰۲۳ میلادی به ۴۴۷.۹ میلیون کاربر می‌رسد.

ایالات متحده آمریکا در این میان، میزبان ۲۴۳.۶ میلیون کاربر در سال ۲۰۱۸ بوده که به نظر می‌رسد تا سال ۲۰۲۳ میلادی این رقم با رشد و افزایش اندکی به ۲۵۷.۴ میلیون کاربر خواهد رسید.

در برزیل نیز تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی با تجربه روند افزایشی اندکی، از ۹۵.۲ میلیون به ۱۱۴.۵ میلیون کاربر می‌رسد.
با نگاه مختصری به آمار منتشر شده در وب‌سایت statista، می‌توان دریافت که میزان رشد و افزایش تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی در برخی از کشورهای پرجمعیت نظیر چین، هند و ایالات متحده آمریکا بسیار بیشتر گزارش و پیش‌بینی شده است این در حالیست که در برخی دیگر از این کشورها نظیر انگلستان، آلمان، فرانسه و کره جنوبی روند صعودی و رو به رشد چندان و قابل توجهی را در میان سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ میلادی تجربه نخواهند کرد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در نشست با دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: تاثیر کتابخوانی در گسترش فرهنگ و پیشرفت جامعه روزافزون است و نمیتوان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را بدون مطالعه و کتاب متصور شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی و اهمیت دادن به این موضوع در میان جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین راه‌های توسعه فرهنگی است گفت ایجاد کتابخانه درشهر‌ها و مدارس استان وایجاد انگیزه برای دانش آموزان از اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان از راه اندازی کتابخانه بدون کتاب یا الکترونیک در تهران برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت در آینده‌ای نزدیک این امکان در سایر استان‌های کشور هم ایجاد خواهد شد.

رمضانی در ادامه با اشاره به اینکه ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا از نظر شبکه کتابخانه‌ها و دستری را به خود اختصاص داده است گفت در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ کتابخانه عمومی در کشورمشغول فعالیت است.وی ایجاد کتابخانه در شهر‌های استان را از اولویت‌های این نهاد اعلام کرد و گفت : در ده شهر استان کتابخانه احداث می شود .

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه توجه به حوزه کودک و نوجوان را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت در برنامه‌های کتاب هدهد سفید، برنامه تلویزیونی هدهد سفید و جایزه هدهد سفید به این امر توجه ویژه شده است.

دیگر خبرها

  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک