Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@16:00:40 GMT

دوریان 13 هزار واحد مسکونی را تخریب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۲۵۶۱

حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی بر اثر وقوع طوفان دوریان تخریب شده یا دچار خسارت شده‌اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، طوفان دوریان که بزرگترین طوفان در تاریخ جزایر باهاما به شمار می‌آید، از یکشنبه گذشته تا کنون بارش‌های شدیدی در این منطقه به راه انداخته و خسارات گسترده‌ای در پی داشته است. شمار جانباختگان طوفان دوریان در مجمع الجزایر باهاما به سی نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده‌ها هزار ساختمان تخریب شده و سطح آب در خیابان‌ها بشدت بالا آمده است. نخست وزیر باهاما این طوفان را «تراژدی تاریخی» در مجمع الجزایر باهاما خواند و درباره نابودی نسلی از مردم باهاما در جزایر آباکو هشدار داد. جزایر آباکو واقع در شمال باهاما متحمل بیشترین خسارت و تلفات در این توفان شده است. ناتوانی نیرو‌های امداد و نجات در دسترسی به بخش‌های عمده‌ای از جزایر آباکو، منجر به اعلام وضع اضطراری در این منطقه شده است. بنا بر اعلام سازمان ملل، در حال حاضر ۷۰ هزار نفر در جزایر باهاما به کمک‌های فوری نیاز دارند. طوفان دوریان عصر سه‌شنبه به سواحل شرقی آمریکا رسیده و موجب اعلام وضع فوق‌العاده در ایالت‌های کارولیانای شمالی و جنوبی، فلوریدا و جورجیا شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دوریان طوفان تلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی