Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@05:50:55 GMT

قبوض کاغذی برق رفتنی شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۲۷۰۹

شرکت ملی گاز ایران، روح‌اله نوریان افزود: در شرکت‌های گاز استانی، با استفاده از سرویس‌های پیامکی، تلفنی، ایمیل و یا مراجعه کنتورخوان، اقدام به جمع‌آوری شماره موبایل و ثبت خوداظهاری مشترکان در این باره شده، که تاکنون بیش از ۷ میلیون شماره همراه مشترکان جمع‌آوری شده است.

اخبار اقتصادی- وی ادامه داد: در صورت اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی برای همه ۲۳ میلیون مشترک گاز، مبلغی حدود ۸۵۰ میلیارد ریال به صورت سالانه در هزینه‌های آشکار صرفه‌جویی خواهد شد، همچنین ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکان، تسریع در وصول مطالبات و نیز حفظ محیط زیست از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران، برای اجرای این طرح، پروژه‌ای با عنوان (ESB (Enterprise Service BUS در دستورکار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار گرفته است که مطابق اقدام‌های انجام شده و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، پیش‌بینی می‌شود تا اواخر مهرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

نوریان از مشترکان گاز سراسر کشور درخواست کرد تا از طریق یکی از درگاه‌های اطلاع‌رسانی مانند وب‌سایت و شماره پیامک شرکت ملی گاز ایران یا شرکت‌های گاز استانی، اطلاعات پرونده‌ای خود را کامل کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گاز محیط زیست فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران برق گاز صرفه جویی قبوض کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات توسعه شبکه گاز رسانی در خیابان لطفی واقع در روستای قره حسنلوی روضه چای، جریان گاز  مشترکان واقع در خیابان لطفی و کوچه‌های منشعب از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به مدت ۸ ساعت قطع شده است.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • قطعی گاز در ارومیه
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • استعلام و پرداخت قبض برق در یک چشم برهم‌زدن