Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:06:49 GMT

تیم فوتسال هایپر شاهین شهر از مقاومت البرز شکست خورد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۳۰۹۶

تیم فوتسال هایپر شاهین شهر از مقاومت البرز شکست خورد

دیدار تیم های هایپر شاهین شهر و مقاومت البرز از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه تختی شاهین شهر با حضور هواداران تیم میزبان آغاز شد که در پایان تیم میهمان با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز میدان شد.

در نیمه نخست این دیدار، تیم میزبان حملات گسترده ای را روی دروازه حریف تدارک دید که نتیجه ای نداشت اما میهمان که تیم دسته پا بسته نبود، توانست از موقعیت های خود بخوبی استفاده کند و ۲ گل توسط علیرضا ابولقاسمی فر و  علی رحیمی به حریف بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم هایپر شاهین شهر که دومین دیدار خود را با سرمربی جدیدشان تجربه می کردند، در گلزنی درست عمل نکردند تا اینکه در نیمه دوم توانستند توسط حسین قبانچی و مسعود فلاح ۲ گل خورده را جبران کنند.

با این حال، تساوی نیمه نخست دوام چندانی نداشت تا اینکه تیم مقاومت البرز، سومین گل خود را در نیمه دوم دیدار توسط سهیل جامدی به قمر رساند و پیروز میدان شد.

۸۱۱۴/۶۰۲۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال لیگ برتر تیم شاهین قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها

دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین